مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: آشیانه ماشین آلات راهدارخانه آلوارس سرعین ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه در جهت تحقق شعار زمستان بیدار و رونق گردشگری راهدارخانه آلوارس سرعین درحال احداث است گفت: ساختمان اداری این پروژه نیز با تلاش راهداران هم اکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او تصریح کرد: راهدارخانه آلوارس در زمینی به مساحت ۲ هزارو ۵۰۰ مترمربع شامل ۲۰۰ مترمربع ساختمان اداری و ۱۸۰ مترمربع آشیانه ماشین آلات است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تحقق شعار زمستان بیدار استاندار اردبیل، رونق گردشگری و توسعه ورزش‌های زمستانی را از اهداف اصلی اجرای پروژه راهدارخانه آلوارس عنوان کرد و افزود: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

رحمتی گفت: با افتتاح این پروژه راهداران پرتلاش درکنار سایر اقدامات مستمر راهداری به اهالی روستا‌های واقع شده در مسیر آلوارس نیز خدمات لازم را ارائه خواهند کرد.

او بیان کرد: استان اردبیل ۶ هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستائی و بزرگراه دارد و ۹ راهدارخانه نیز در محور‌های مواصلاتی استان فعال است.

انتهای پیام/ح

راهدارخانه آلوارس سرعین درحال احداث است

برچسب ها: راهداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.