مسیر‌های گردشگری سرعین تقویت می‌شوند

فرماندار سرعین از بهسازی مسیر‌های گردشگری در این شهرستان با هدف افزایش ماندگاری گردشگران خبر داد.

مسیر‌های گردشگری سرعین تقویت می‌شوند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  حسن حسن پور، فرماندار سرعین گفت: در سالجاری مسیر سلامت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

او به بهسازی و بازسازی راه‌های این شهرستان با توجه به توریستی بودن این منطقه اشاره کرد و افزود: در سالجاری و به ویژه حوزه عمرانی شهرستان سرعین شاهد اقدامات مناسب و منحصربفردی بوده به طوری که برای بهسازی و تعریض جاده گردشگری آلوارس – سرعین قریب به ۲۲ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

فرماندار سرعین با اشاره به اینکه راهدارخانه این مسیر نیز در حال ساخت و ساز است و تا پایان سالجاری شاهد بهره‌برداری از این راهدارخانه نیز خواهیم بود، بیان کرد: این راهدارخانه با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و به لحاظ توریستی بودن منطقه در نظر داریم هر چه سریعتر این پروژه ساخته شده و به اتمام برسد.

حسن پور همچنین تاکید کرد: اعتبارات ناچیز حوزه راه سازی باعث شده تا در بهسازی و تعریض جاده‌های ویلادره به سرعین و ارجستان به اردبیل دچار مشکل شویم.


او از پیشرفت ۹۰ درصدی کمربندی شهرستان خبر داد و گفت: ۱۰ درصد باقیمانده نیز در روز‌های آتی با همکاری و مساعدت شورای شهر و شهرداری سرعین به اتمام خواهد رسید

فرماندار سرعین در ادامه افزود: در راستای توسعه بخش‌های گردشگری شهرستان سرعین ساماندهی پارک آناهیتا را در دستور کار قرار دادیم به طوری که در حال حاضر ۶ هکتار از این منطقه قابل استفاده بوده و در اختیار گردشگران و مسافران قرار می‌گیرد.

حسن پور تصریح کرد: هرچند سرعین در ظاهر یک شهر ۱۸ هزار نفری است، اما در واقع به میلیون‌ها نفر مسافر در این شهر خدمات‌رسانی می‌کند

او گفت: در سالجاری به رغم افزایش ۳ درصدی ورودی گردشگر به اردبیل این رقم در شهرستان سرعین ۳۰ درصد بوده و ما با استقبال از این میزان مسافر و گردشگر خدمات متنوعی را به این گردشگران ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام/ع

افزایش ۳ درصدی ورودی گردشگر به اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار