نامزد شکست‌خورده انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا با انتشار پیامی از تلاش دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ با کمک کشور‌های خارجی خبر داد.

هیلاری کلینتون: ترامپ دوباره برای پیروزی در انتخابات از کشور‌های خارجی کمک خواسته است به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا و نامزد شکست‌خورده انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ روز گذشته با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود از تلاش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ با کمک کشور‌های خارجی خبر داد.

او در این پیام توئیتری ضمن واکنش به رسوایی جدید کاخ سفید نوشت: «ترامپ دوباره از یک کشور خارجی خواسته تا به او کمک کند در انتخابات آمریکا پیروز شود.»

کلینتون در حالی چنین پیامی منتشر کرده است که پیش از این روزنامه واشنگتن پست فاش کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ماه ژوئیه طی تماس تلفنی با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین وعده آزاد کردن مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار کمک مالی نظامی به اوکراین را داده است و در مقابل از زلنسکی خواسته بود تلاش برای رسیدگی به اتهام فساد مالی هانتر بایدن را تسریع کند.

هفته گذشته، رئیس‌جمهور اوکراین از آمریکا بابت کمک نظامی دویست و پنجاه میلیون دلاری به کشورش قدردانی کرد. این در حالی است که با توجه به محتوای مکالمه تلفنی ترامپ و زلنسکی، اتهام دیگری به رئیس جمهور آمریکا وارد است. ترامپ این اتهام را دروغ خوانده و در توییتر خود نوشته است که او می‌داند محتوای تلفن‌هایش از سوی سازمان‌های اطلاعاتی شنود می‌شود و او «باید خیلی احمق باشد» که با رئیس یک دولت بیگانه چنین حرفی زده باشد.

این اتهامات در حالی به ترامپ وارد است که او همچنان متهم به همکاری با روسیه برای پیروزی در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار