مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون فقره قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۵ فقره قرارداد سرمایه‌گذاری واگذاری حق انتفاع زمین به مساحت ۱۶ هکتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

او افزود: قرارداد‌های منعقده بیشتر در زمینه فلزی و شیمیایی است و پیش بینی می‌شود با بهره برداری از این واحد‌های صنعتی برای ۵۲۵ نفر اشتغال جدید ایجاد می‌شود.

محمدیان بیان داشت: واگذاری زمین در ۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی خوزستان انجام می‌شود و شهرک‌های صنعتی اهواز ۲، اهواز ۴ و اهواز ۳ بیشترین واگذاری‌ها را به خود اختصاص داده اند و از بین ۱۰ هزار و ۳۰۸ هکتار زمینی که در اختیار این شرکت است یک هزار و ۹۳۹ هکتار زمین در قالب ۳ هزار و ۱۴۲ فقره قرارداد واگذار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: یک هزار و ۶۰۳ واحد صنعتی در این زمین‌ها به بهره برداری رسیده که بر اساس جواز‌های تاسیس و پروانه‌های صادره، منجر به اشتغال ۲۵ هزار و ۳۰۵ نفر شده است.

این مقام مسئول گفت: ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که بستر لازم از جمله تامین زمین مورد نیاز و انجام خدمات عمومی شامل آب، برق، گاز و زیرساخت‌های دیگر در آن‌ها مهیا و زمینه برای فعالیت، اشتغال و تولید صنایع در این استان فراهم گردید.

انتهای پیام/م

انعقاد قرار داد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.