مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از عرضه ۵۲ محصول تولیدی این شهرک‌ها در نمایشکاه هفته دولت خبر داد.

عرضه ۵۲ محصول تولیدی در شهرک‌های صنعتی خوزستان در نمایشگاه هفته دولتاخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان در حاشیه نمایشگاه هفته دولت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: با توجه به اینکه هفته دولت و هفته اشتغال و کارآفرینی مصادف است، این شرکت با ۵۲ محصول از ۵۲ شرکت و واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان درحال عرضه محصولات تولیدی خود به مصرف کنندگان و متقاضیان است.

او ابراز امیدواری کرد با حضور مردم، مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شاهد استفاده مطلوب و شایسته از محصولات تولیدی درون استانی در سبد مصرفی شهروندان، دستگاه‌های دولتی و زندگی روزمره باشیم.

بازگشت واحد‌های تولیدی راکد و تملک شده به چرخه تولید

محمدیان اظهار داشت: از آنجاییکه وظیفه ذاتی ما حمایت از تولید و ایجاد زیرساخت‌های تولید بعنوان یکی از حلقه‌های زنجیره تولید هستیم، تلاش می‌کنیم شرایط سرمایه گذاری در استان را تسهیل نماییم و با توجه به اهمیت اشتغال در استان خوزستان و وجود مشکلات کنونی که گریبانگیر جوانان استان را گرفته، بتوانیم با راه اندازی واحد‌های صنعتی و همچنین جذب سرمایه گذار، واحد‌های راکد و واحد‌های در اختیار بانک‌ها و تملک شده را به چرخه تولید بازگردانیم و شاهد رونق اقتصادی و اشتغال در استان باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: پارسال روند رو به رشد و خوبی را در زمینه ایجاد سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان را تجربه کردیم و تلاش می‌کنیم این روند رشد تداوم داشته باشد و استان ما با توجه به ظرفیتی که در بحث سرمایه گذاری و زیرساخت‌های آماده‌ای که وجود دارد، این ظرفیت دوچندان شود و همچون سایر استان‌های کشور، بتوانیم سرمایه بیش تری را جذب کنیم.

افتتاح ۴۴ پروژه عمرانی در هفته دولت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان در ادامه بیان داشت: در هفته گرامیداشت دولت، ۴۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گفته اخلاق محمدیان، افتتاح ۱۸ واحد تولیدی با اشتغال ۵۰۱ نفر و سرمایه گذاری ۴ هزار و ۲۶۹ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت دولت بود.

او ادامه داد: همچنین کلنگ زنی ۹ واحد تولیدی در این هفته انجام شد که اعتبار مورد نیاز آن‌ها ۲۲۰ میلیارد تومان برآورده شده است که تلاش می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح و راه اندازی این واحد‌ها باشیم.

براساس این گزارش، در استان خوزستان ۷۳ شهرک صنعتی فعال هستند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: تولید ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار