تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای درخشش در نیم فصل دوم لیگ برتر با ۲ بازیکن جدید قرارداد بست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال برای آن که بتواند درخشش خود را در نیم فصل دوم هم ادامه دهد به تقویت تیم خود پرداخت. این تیم برای ادامه راه در رقابت‌های لیگ برتر با ۲ بازیکن به توافق رسید و با آن‌ها قرارداد بست.

الکس فالکون دروزاه برزیل الاصل تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که سابقه بازی در تیم‌های اتلتیکو برزیل و کارلوس باربوسا این کشور را در کارنامه خود دارد، اواسط نیم فصل اول برای انجام تست‌های پزشکی وارد باشگاه گیتی پسند شد و پس از رضایت حمید بی غم سرمربی این تیم از این بازیکن، فالکون به طور رسمی قرارداد خود را با گیتی پسند به امضا رساند و قرار است نیم فصل دوم از درازه این تیم اصفهانی محافت کند.


بیشتر بخوانید: نماینده ساوه در اندیشه قهرمانی نیم فصل/ جدال حساس گیتی پسند و مس سونگون


همچنین تیم گیتی پسند اصفهان به جزء جذب دروازه بان با یک بازیکن دیگری قرارداد بست. محسن منتظمی بازیکن فصل گذشته تیم ووهان چین، پس از صحبت‌هایی که با مسئولان تیم گیتی پسند داشت تصمیم گرفت که از چین جدا شود و برای ادامه کار خود به ایران برگردد. همچنین او قرار است نیم فصل دوم در تیم گیتی پسند اصفهان بازی کند.

لازم به یادآوری است، محسن منتظمی سابقه بازی در لیگ برتر ایران به خصوص تیم تآسیسات دریایی را در کارنامه خود دارد و پس از درخشش در این تیم مسئولان تیم ووهان چین را بر آن داشت تا با او وارد مذاکره شوند.


بیشتر بخوانید:گیتی پسند باخت ولی قهرمان نیم فصل شد/ حفاری بعد از مدت‌ها برد


گیتی پسند در آخرین دیدار خود در رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر مهمان تیم مس سونگون بود و در پایان با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مغلوب شد و با توجه به شکست تیم سن ایچ در برابر ستارگان ورامینو همچنین تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم گیتی پسند به عنوان قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر نام گرفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار