مراسم تودیع معارفه رئیس سازمان بازرسی کل کشور صبح امروز با حضور حجت الاسلام محسنی اژه ای برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تودیع معارفه رئیس سازمان بازرسی کل کشور صبح امروز با حضور مسئولان عالی قضایی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان با حکم رئیس قوه قضاییه جایگزین ناصر سراج در سازمان بازرسی کل کشور شد.


بیشتر بخوانید؛ آیا تهدید کردن جرم است؟


در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، خدائیان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جمعی از مسئولان عالی قضایی حضور داشتند.

 حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای درباره عدم حضور سراج در این مراسم گفت: آقای سراج را از سال ۵۸ می‌شناسم و ایشان با دلسوزی، تدبیر و قاطعیت با مسائل برخورد کردند. ایشان در سال ۹۶ آمدند و اصرار کردند که از سازمان بازرسی کل کشور جدا شوند و در سال ۹۷ نیز دو بار این پیشنهاد را تکرار کردند و سال ۹۸ هم اصرار به رفتن داشتند، بنده هم دو بار پیشنهاد رفتن را به رئیس قوه قضاییه داده ام.

وی افزود: علت عدم حضور آقای سراج در این مراسم هم برای من روشن نیست و هر کجا که هستند سلامت باشند و در حال حاضر سمت مشاور رئیس قوه قضاییه به ایشان داده شده است و چندین سمت هم به آقای سراج پیشنهاد شده است که هر کدام را خواستند بپذیرند و رئیس قوه قضاییه هم اصرار به حضور ایشان در قوه قضاییه را دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضائیه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار