معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بردسکن گفت: بخاری‌های نفتی غیراستاندارد از سال تحصیلی جدید در مدارس شهرستان بردسکن جمع آوری می‌شود.

جمع آوری بخاری‌های نفتی غیراستاندارد در مدارس بردسکنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حمید اسلامی مقدم معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بردسکن گفت: در تمام مدارس شهرستان بردسکن سیستم‌های گرمایشی استاندارد نصب شده است و به هیچ عنوان از بخاری‌های نفتی استفاده نخواهد شد.

او با اشاره به  تجهیز ۱۰۰ صندلی در کلاس‌های درس با حمایت‌های اداره کل نوسازی و تجهیزمدارس، تصریح کرد: در ابتدای سال تحصیلی هیچ دانش آموزی بدون نیمکت و یا صندلی نخواهیم داشت.

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بردسکن به فعال بودن طرح‌های آموزشی این مدیریت اشاره کرد و گفت: آموزشگاه ابتدایی ۶ کلاسه شهید تالی در جنوب بردسکن همزمان با اول مهرماه با اعتبار یک میلیارد تومان افتتاح و زنگ مهر حسینی و ایثار و مقاومت در این مدرسه به صدا در خواهد آمد.

 اسلامی مقدم افزود:  آموزشگاه خیرساز حاج غلامرضا رحمتی در محدوده شهرک مسکن مهر بردسکن با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان و مجتمع آموزشی امام رضا (ع) انابد با اعتبار ۴ میلیارد تومان با کمک آستان قدس رضوی در آبان ماه نیز تکمیل می شود.

او با اشاره به تخصیص ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و نوسازی موتورخانه و سیستم گرمایشی آموزشگاه شهید علمی بردسکن، تصریح کرد:در شهرستان ۷۵۰ دانش آموز دختر و پسر خوابگاهی داریم که از هم اکنون مواد غذایی و مایحتاج مورد نیاز برای تحصیل آن‌ها تامین شده است.
 
انتهای پیام// ز.م

ممنوعیت نصب بخاری‌های نفتی غیراستاندارد در مدارس بردسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.