نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند محسوب می شود که نباید فراموش شود.

دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند محسوب می شود که نباید فراموش شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر زنجان به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند محسوب می‌شود که نباید فراموش شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تاکید بر به خاطر داشتن درس‌ها و عبرت‌های هشت سال دفاع مقدس گفت: ما انقلاب را با دفاع مقدس خود ثابت کردیم، ما شروع‌کننده نبودیم و فقط به‌دنبال دفاع بودیم.

امام جمعه زنجان فرو افتادن نقاب تزویر از چهره استکبار را از نتایج هشت ساله دفاع مقدس دانست و افزود: ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم و ریشه انقلاب پربار اسلامی را قوی‌تر کردیم و به مردم جهان و مردم منطقه نشان دادیم که می‌شود مقابل با ظلم ایستاد.

وی تاکید کرد: امریکایی‌ها به دنبال نشاندن ایران در پای میز مذاکره است تا بگویند که بعد از ۴۰ سال فشار ایران را وادار به نشستن بر پای نیز مذاکرات کرده‌ایم.

امام جمعه زنجان افزود: با وجود فشار حداکثری دشمن، همه مسئولان ما یک‌صدا اعلام کرده‌اند که با آمریکا چه به صورت دوجانبه و چندجانبه مذاکره نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به قرار گرفتن در آستانه بازگشایی مدارس و دیگر مراکز آموزشی اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها نباید نقش خود را در امور تربیتی دانش‌آموزان فراموش کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان بر لزوم اطلاع‌رسانی سند بنیادین تحول مربوط به آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: این سند باید علمی و مفصل اطلاع‌رسانی شود.
 
انتهای پیام/ن
 

خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان

برچسب ها: دفاع مقدس ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.