مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت:مردم نوعدوست زنجان هفتم وهشتم شهریورماه بیش از یک و نیم میلیارد تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

کمک یک و نیم میلیارد تومانی زنجانیها درجشن عاطفه هابه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: مرحله اول جشن عاطفه‌ها با هدف جمع آوری کمک‌های خیران برای دانش آموزان تحت حمایت این نهاد و با شعار " با رنگ مهر، رویایی را بسازیم در میادین و معابر سطح شهرهاو مصلی‌های نماز جمعه برگزارشد.

صفری افزود: این کمک‌ها که نقدی وغیرنقدی هستند درآستانه بازگشایی مدارس بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد توزیع می‌شود.

او گفت: هم اکنون ۳ هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز و دانشجو و طلبه تحت حمایت این نهاد در استان زنجان وجود دارد که برنامه‌ریزی‌شده هزینه‌های تحصیلی مورد نیاز این گروه از جامعه هدف با مشارکت خیران در جشن عاطفه‌ها تامین شود.

صفری همچنین با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ۱۰ مهر درمدارس، برگزار خواهد شد افزود:همچنین خیران می‌توانند با کد دستوری #۱*۸۸۷۷*، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و نرم‌افزار سکه، سنا به منظورواریز کمک‌های نقدی و غیرحضوری به دانش آموزان نیازمند در جشن عاطفه‌ها پیشقدم شوند.
 
انتهای پیام/ن
 

کمک  میلیاردی  زنجانیها در جشن عاطفه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.