سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم صنعت نفت آبادان فصل جدید را نسبت به گذشته امیدوارتر و متفات تر آغاز کرده‌است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علیرضا منصوریان عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان گفت: بازی دشواری پیش رو داریم زیرا تیم صنعت نفت نسبت به سال گذشته تفاوت های زیادی داشته است.

او افزود: صنعت نفتی ها فصل را با نتایج قابل قبولی آغاز کردند و نسبت به فصل های گذشته متفاوت نشان داده اند.

سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: نفتی ها در بازی هفته گذشته برابر پرسپولیس تهران عملکرد خیلی خوبی داشتند و حتی شانس کسب امتیاز در آن بازی را داشتند.

منصوریان ادامه داد: با شناختی که از مربی تیم و نحوه تدارک مربیان کروات دارم قطعا تیمی هستند که دونده‌ اند بدنبال کسب نتیجه در بازی های خانگی می باشند.

او افزود: مهاجم نیجریه ای ما پس از رفع مصدومیت به بازی برابر صنعت نفت آبادان می رسد ولی ارسلان کاظمی و محمدرضا خلعتبری بدلیل مصدومیت غایبان ما به شمار می روند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به لطف سپاه پاسداران و همچنین درایت فدراسیون فوتبال کارت بازی سه بازیکن سرباز ما صادر شد و آنها می توانند ما را برابر صنعت نفت آبادان همراهی کنند.

منصوریان با تمجید از هواداران آبادانی افزود: آبادان جایگاه خاصی در فوتبال ایران دارد و فوتبال بخش اعظمی از زندگی مردم این شهر را تشکیل می دهد، امیدواریم بازی فردا رضایت تمامی هواداران را برآورده کند.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فردا جمعه از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر میهمان صنعت نفت آبادان است.

انتهای پیام/ د

بازی صنعت نفت و ذوب آهن

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.