فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با اشاره به پیش رو بودن هفته دفاع مقدس گفت: بیش از ۷۰ برنامه متنوع در این هفته در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، اسماعیل ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد در نشست خبری  به مناسبت هفته دفاع مقدس، با اشاره به شعار‌های هر روزه این هفته ،گفت: هر یک از روز‌های هفته دفاع مقدس به یک شعاری نام گذاری شده و برای هر روز برنامه‌های متنوعی را در شهرستان برای اجرا داریم که یکی از برنامه‌ها پیاده‌روی خانوادگی برای همه مردم و بسیجیان است.

او با اشاره به برگزاری همایش رزمندگان دفاع مقدس در محمودآباد افزود: در آخرین روز این هفته همایش تجلیل از تمامی رزمندگان شهرستان اعم از پاسدار، انتظامی، ارتشی، جهادگر و بسیجی را در مصلی شهرستان داریم.

او به با اشاره به سخنان امام (ره) در رابطه با رمز پیروزی رزمندگان گفت: رمز پیروزی رزمندگان به فرموده امام (ره) ولایت‌مداری بوده است، زیرا ما جنگ را آغاز نکردیم بلکه در جنگ از انقلاب و خاک خود دفاع کردیم که باید این فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی را به جوانان انتقال دهیم.

ابراهیم نژاد افزود: وحدت و همدلی دومین رمز رزمندگان بوده که سبب پیروزی شد و امروز هم باید مردم و مسئولان همدل باشند تا بتوانیم بر مشکلات غلبه کرده و پیروز شویم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد در پایان گفت: در هفته دفاع مقدس باید بحث  وحدت را در جامعه نهادینه کنیم، چون در وصیت نامه شهدا تاکید شده بود که ولایت را تنها نگذارید و حجاب را حفظ کنید تا اسلام و انقلاب زنده بماند و باید شعار ما پیروز هستیم را در جامعه نهادینه کنیم و با دست مقام معظم رهبری پرچم را به امام عصر (عج) برسانیم.
انتهای پیام/س
 

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در محمود آباد

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.