مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: ۳ هزار نوشت افزار به دانش آموز نیازمند شهرستان ملایر اهدا می‌شود.

اهدای ۳ هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند ملایریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام رضا حاجی زین العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان در مراسم توزیع بسته‌های مهر تحصیلی که به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند ملایری اجرا می‌شود، گفت: امسال در استان همدان ۵ هزار بسته نوشت افزار با اعتبار یک میلیارد تومان بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی در شهر‌های نهاوند، تویسرکان، ملایر و همدان با کمک اداره اوقاف انجام می‌شود، گفت: در سایر شهر‌های استان نیز از محل‌های متعدد به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند کمک‌های خوبی صورت می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه دانش آموزان نیازمند را آموزش و پرورش به اداره اوقاف و امور خیریه معرفی می‌کند، گفت: امسال  برای ششمین سال متوالی این طرح در شهرستان ملایر اجرا و تعداد ۳ هزار بسته مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

زین العابدینی با اشاره به اینکه همزمان با مهر امسال ۲۸۵ هزار دانش آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل می‌شوند، ادامه داد: از این تعداد ۲۵ هزار نفر در مدارس غیر دولتی و ۲۸۵ هزار دانش آموز در مدارس دولتی مشغول به تحصیل می‌شوند.

محمد پور داود، مدیر کل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان همدان به سمت و سویی حرکت می‌کند که مهر امسال سال تحصیلی با نشاطی همراه با شور حسینی داشته باشیم افزود: مهمترین هدف ما از اجرای طرح‌های حمایتی مهر تحصیلی این است که هیچ دانش آموزی در استان به دلیل مشکلات مالی از تحصیل باز نماند.

او با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی بین ۳ هزار دانش آموز ملایری افزود: از مجموع ۳ هزار بسته نوشت افزار اهدایی در  ۲ هزار و ۲۰۰ بسته در شهرملایر، ۴۶۰ بسته در بخش جوکار و ۳۵۰ بسته در بخش سامن توزیع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان از خرید ۲ میلیارد تومان لوازم ورزشی با همت آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: اولویت توزیع این لوازم در مناطق محروم و حاشیه شهر است.

پور داود با اشاره به اینکه هم اکنون در حوزه نیروی انسانی حدود ۸۰۰ نفر کمبود نیرو داریم اظهار داشت: این کمبود نیرو ازمحل‌های مختلف شامل استفاده از نیرو‌های حق التدریس و اضافه تدریس پیشکسوتان تا اول مهر تأمین می‌شود.

انتهای پیام/ ب

 لوازم ورزشی به ارزش ۲ میلیارد تومان بین مدارس مناطق محروم استان همدان توزیع می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.