فرماندار شهربابک موضوع اشتغال را بسیار مهم و اساسی دانست گفت: ساماندهی وضعیت اشتغال؛ جز اولویت‌ها در شهربابک است.

ساماندهی وضعیت اشتغال؛ اولویت اول شهربابکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان دکتر سعید قائینی فرماندار شهربابک در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهربابک با بیان اینکه ساماندهی وضعیت اشتغال؛ اولویت اول شهرستان است، گفت: موضوع اشتغال بسیار مهم و اساسی است و لذا تمامی دستگاه‌ها باید تمام تلاش خود را در راستای رفع مشکل اشتغال در شهرستان بکار گیرند.

او افزود: ساماندهی وضعیت اشتغال نیازمند همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌ها اجرایی است.

قائینی با اشاره به بی عدالتی‌ها در حوزه اشتغال در شهربابک که نارضایتی‌های مردم را به دنبال داشته است، تصریح کرد: با تشکیل کمیته اشتغال به صورت جدی به دنبال تدوین برنامه‌های مناسب و ارائه پیشنهاد‌ها برای بهبود اشتغال و جذب در سطح شهرستان هستیم.

او بیان داشت: وضعیت اشتغال در دو حوزه گردشگری و فرهنگ وهنر باوجود پتانسیل موجود در این حوزه‌ها مغفول مانده است که تلاش بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

قائینی اظهار داشت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، جایگاه شایسته‌ی شهربابک در حوزه‌ی فرهنگ و هنر و گردشگری را به همگان بشناسانیم.

فرماندار شهربابک تمامی مدیران دستگا‌های اجرایی را به ارامش تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی، پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار، رعایت عدالت و انصاف دعوت کرد.

انتهای پیام /ح

وضعیت اشتغال در شهربابک سامان دهی می شود

برچسب ها: شهربابک ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار