ملی پوش هندبال کشورمان گفت: شرایط اردوی تیم ملی نسبت به گذشته بهتر شده است.

کرمی: شرایط اردو تیم ملی بهتر شده / در مد لژیونر هایمان خیلی بهتر استمجتبی کرمی ملی پوش هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین شرایط اردوی تیم ملی هندبال گفت: در چهارمین اردوی تیم ملی هستیم و بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکلاتی که در اردو‌های قبل وجود داشت هنوز هم وجود دارد یا خیر گفت: بالاخره اول هر کاری سختی، کمی و کاستی وجود دارد، خوشبختانه همه چیز خوب شده و شرایط خوبی داریم.

ملی پوش هندبال درباره رئیس جدید فدراسیون و تغییر تحولات در این رشته عنوان کرد: همه رئیس فدراسیون‌های قبلی زحمت کشیدند.   پاکدل جوان است و تلاش می‌کند تا شرایط بهتر شود. او در این مدت که آمده اثر مثبتی گذاشته و امیدوارم شرایط بهتر هم شود.  

او درباره درآمدش گفت: در تیم ملی درآمد خاصی نداریم و در لیگ هم نسبت به رشته‌های دیگر شرایط خوبی نداریم، اما امیدوارم حامیان بیایند و  شرایط بهتر شود.   همین حالا بازیکنی داریم که چند سالی است در تیم ملی  حضور دارد، اما هنوز نتوانسته به شرایط خوبی برسد.  

کرمی گفت: درآمد در هندبال معمولا بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون است. در مجموع امسال لیگ بهتر شده، اما از آن جایی که لژیونر‌ها درآمدشان به یورو و دلار است شرایط بهتری دارند و همین باعث می‌شوند تا بازیکنان به فکر لژیونر شدن باشند.


بیشتر بخوانید: برگزاری قرعه کشی رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال آسیا


انتهای پیام/ 

اظهارات ملی پوش هندبال درباره شرایط این رشته 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار