دروازه بان تیم ملی هندبال درباره وضعیت و مشکلات تیم ملی توضیحاتی ارائه داد.

محسن باباصفری دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط اردوی تیم ملی هندبال گفت: برای دومین مرتبه در اردوی تیم ملی هندبال حاضر شدم  دیگر  لژیونر ها هم در تمرینات حضور دارند  تیم ملی در حال تمرین برای مسابقات انتخابی المپیک هستیم و بازیکنان زیر نظر کادر فنی در حال آماده سازی هستند.

او افزود: تمرینات بسیار خوب پیش رفت و فدراسیون در تلاش بود که کمبودهایی را که در تمرینات داشتیم را برطرف کند و خدا را شکر تا حد زیادی برطرف شد.

باباصفری دروازه بان تیم ملی هندبال درباره مشکلات و کمبودهایی که در تمرینات تیم ملی وجود دارد را بیان داشت: برخی مسائل است که باید درباره آن توضیح داد و همه باید بدانند. لباس یکی از جزئی ترین بخش های تمرین تیم است. وقتی شما کشوری مثل قطر را می بینید که برای تمام تمرینات خود یک بسته لباس کامل را برای بازیکنان خود تدارک می بینند و در اردوهای مختلف خود از البسه های مختلفی استفاده می کنند. من امیدوارم که فدراسیون ما نیز این امکانات را نیز برای اعضای تیم ملی در مسابقات پیش رو فراهم کند، زیرا چنین کاری  زیاد دشوار نیست و فدراسیون هندبال ما می تواند قبل از شروع تمرینات تیم ملی این امکانات را فراهم کند.

دروزاه بان تیم ملی هندبال درباره وضعیت خود در باشگاه رومانی و این که چه زمانی به این تیم اضافه می شود افزود: باشگاه تمرینات خود را شروع کرده است و با صحبت هایی که حبیبی سرمربی تیم ملی با سرمربی تیم من در رومانی داشته است توانست چند روزی هماهنگی های لازم را انجام دهد.


بیشتر بخوانید:

محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان شد

تیم ملی هندبال ایران حریفانش را شناخت

برنامه هندبالیست‌ها در جاکارتا/ گام نخست نبرد با مالزی


انتهای پیام/

اظهارات دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران در خصوص مسائل مختلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار