رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده از قعطی گاز سه مدرسه این شهرستان در آستانه بازگشایی مدارس در مهر ماه خبر داد.

گاز ۳ مدرسه در شهرستان لنده به دلیل بدهکاری قطع شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،علی جاویدان در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده با بیان اینکه پروژه مهر از مهم‌ترین آزمون‌های آموزش وپرورش است،گفت: یکی از اولویت‌های کاری اداره آموزش و پرورش زمینه آماده سازی محیطی آرام و به دور از تشنج برای تحصیل دانش آموزان است.

او با اشاره به اینکه شعار مهر امسال برنامه محوری و کار آفرینی  است افزود: معلمان باید بتوانند با برنامه ریزی دقیق و آگاهانه و مهیاکردن زمینه برای شکوفایی استعداد دانش آموزان حرکت کنند.

جاویدان از قعطی گاز سه مدرسه شهرستان لنده خبر داد و عنوان کرد: در تمامی استان‌ها گاز، آب و برق سرایداری و مدارس با همدیگر تطبیق داده شده و یک کنتور محسوب می‌شود، اما در شهرستان لنده اداره گاز این شهرستان کنتور گاز مدارس و سرایدارن را جدا از هم می‌داند و به دلیل بدهکاری ناچیزی که ۳ مدرسه شهرستان لنده دارد اقدام به قطع گاز آن‌ها کرده است.

رئیس آموزش وپرورش شهرستان لنده گفت: با توجه به اینکه چند روز دیگر تا به شروع مدارس و آغاز تحصیلی سال جدید نمانده از اداره گاز درخواست می‌کنیم که نسبت به وصل گاز این مدارس اقدام کند.

جاویدان گفت: ۹۱ مدرسه فعال به تعداد ۴ هزار و ۲۷۳ دانش آموز در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم دختر و پسر در شهرستان لنده مشغول به تحصیل هستند.
مجری طرح محرومیت زدایی شهرستان لنده نیز در این نشست گفت: بنیاد علوی با هدف عمران و آبادی و با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان لنده آغاز به کرده است.

سیدمحمدعلی یزدانپرست افزود: طبق اعلام نیاز آموزش وپرورش شهرستان لنده ۵۵ مدرسه برای تعمیر و تجهیز به بنیاد علوی معرفی شد که از این تعداد ۴۰ مدرسه برای مهرماه ۹۸ آماده هستند.

اوبا بیان اینکه بیشترین مشارکت را در حوزه آموزش وپرورش داشتیم، بیان کرد: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینه تعمیر، تجهیز، خرید دستگاه کپی، پرینتر، رنگ آمیزی مدارس سقف کاذب و سرویس بهداشتی هزینه شده است.

یزدانپرست افزود: بیشترین مشارکت وعملکرد بنیاد علوی که بالای ۵۰ درصد مشارکت داشتیم در حوزه ورزش، تعمیر و تجهیز مدارس و مساجد بوده است.

او گفت: مهم‌ترین هدف بنیاد علوی در مناطق محروم رفع غبار محرومیت از مناطق کم برخوردار بوده و افتخار می‌کنیم که توانسته‌ایم یک مهر پر از شکوه برای دانش آموزان فراهم کنیم.

انتهای پیام/ ط

قطع گاز ۳ مدرسه در لنده به علت بدهی

برچسب ها: گاز ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.