یک مخالف سعودی اعلام کرد پس از حمله روز شنبه به تاسیسات نفتی عربستان، محمد بن سلمان به استفاده افراطی از قرص‌های آرام‌بخش روی آورده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک مخالف سعودی در حساب کاربری خود تحت عنوان «العهد الجدید» در توییتر نوشت محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی پس از حمله شنبه گذشته نیروهای انصارالله یمن به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو، روحیه‌اش را کاملا از دست داده و به استفاده افراطی از قرص‌های آرام‌بخش روی آورده است.

العهد الجدید نوشت: محمد بن سلمان در استفاده از قرص‌های آرام‌بخش از زمان وقوع حادثه «بقیق» و «خریص» زیاده‌روی می‌کند و روحیه‌اش را از دست داده است و نمی‌خواهد آنچه را که اتفاق افتاده است باور کند.

وی خاطر نشان کرد ولیعهد سعودی با فرماندهان ارشد نظامی و امنیتی رژیم سعودی تشکیل جلسه داده است. بن سلمان این جلسه را با به تمسخر گرفتن و اخراج فرماندهان ارشد نظامی و امنیتی پایان داد.

مؤسسه «رفینیتیو» شب گذشته اعلام کرد دستکم ۱۱ نفتکش بزرگ و پنج کشتی در بنادر «رأس تنوره» و «الجعیمه» در خلیج فارس منتظر بارگیری نفت عربستان هستند، اما به دلیل توقف تولیدات عربستان در پی حملات پهپادی روز شنبه انصارالله یمن به تاسیسات آرامکو در حال معطلی به سر می‌برند.

 آل‌سعود با محرومیت از فروش‌ میلیون‌ها بشکه نفت در روزهای گذشته، ضرر زیادی کرده است.


بیشتر بخوانید: ملک سلمان: عربستان از سرزمین و تأسیسات خود در برابر حملات دفاع خواهد کرد


عربستان در پی حمله پهپادی روز شنبه نیرو‌های انصارالله یمن به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو نیمی از توان تولید نفت خام خود را از دست داد. (اینجا)

جنبش انصارالله یمن بارها تاکید کرده است که در صورت متوقف نشدن جنایات و دشمنی عربستان و محاصره مردم یمن به حمله علیه رژیم آل سعود ادامه می‌دهد و این را حق مشروع خود می‌داند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیبی
۰۴:۵۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
متاسفم برای عده ای به ظاهر انسان که دم از حقوق بشر هم می زنند واز سازمان به ظاهر ملل که برای جان انسان و کشتار کودکان وزنان در یمن توسط عربستان سعودی وهابی کودک کش ارزشی قائل نیستند ولی برای چند بشکه نفت اینهمه بگیر و ببند راه انداختند!؟ اینها پست ترین نوع انسان نماهای روی زمین هستند که ظاهرا کور و کر و لال شدند ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
سری بعدی موشک رو بزن توی مخش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
به معاویه ملحق شود
Iran (Islamic Republic of)
علی حیدری
۱۵:۰۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
فقط به فقط خدا راشکر
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۳:۳۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
این بابا بن اره کلن دیوانه است عدای سالم بودن را در میاورد چی می زنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
به جای آرام بخش مرگ موش بخوره راحت شه
آخرین اخبار