برخی از تیم‌های مطرح ایتالیا به همراه بورسیا دورتموند برای جذب هافبک دفاعی تیم فوتبال منچستر یونایتد در فصل آینده دست به کار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، قرارداد نمانیا ماتیچ، هافبک دفاعی صربستانی تیم فوتبال منچستر یونایتد در سال ۲۰۲۰ با شیاطین سرخ به اتمام می‌رسد و تیم‌های آث میلان، اینتر میلان، یوونتوس و بورسیا دورتموند به دنبال جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالاتی سال آینده هستند.

قرارداد هافبک ۳۱ ساله صربستانی با منچستر یونایتد تا سال ۲۰۲۰ اعتبار دارد و پس از آن ماتیچ به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد. همچنین شیاطین سرخ تاکنون پیشنهادی برای تمدید قرارداد به ماتیچ ارائه نکرده اند و به نظر نمی‌رسد تمایلی به حفظ این بازیکن در اولدترافورد داشته باشند.


بیشتر بخوانید: مورینیو: سانچز همیشه غمگین بود


همین موضوع باعث شده تا شماری از باشگاه‌های ایتالیایی و بورسیا دورتموند برای جذب هافبک ۳۱ ساله تیم ملی صربستان دست به کار شوند.

ماتیچ در فصل جدید فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده است و اسکات مک تامینی به مرد شماره یک اوله گنار سولشر در این پست تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید: مدافع سابق منچستر یونایتد: «مگوایر» ثابت می کند ارزش مبلغی که صرف جذبش شده را دارد


تنها دیداری که وی شانس حضور در ترکیب تیمش را به دست آورد، بازی برابر لستر سیتی در هفته پنجم بود که منچستر یونایتد موفق شد با تک گل مارکوس رشفورد از روی نقطه پنالتی این دیدار را با پیروزی به پایان برساند.

ماتیچ از سال ۲۰۱۷  به منچستر یونایتد پیوسته و در ۸۹ بازی که برای این تیم به میدان رفته ۳ گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار