سرمربی پیشین منچستر یونایتد گفت: سانچز در منچستر یونایتد همیشه غمگین بود، اما امیدوارم بتواند در میلان خودش را بازیابی کند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۱۸ مورینیو تصمیم گرفت هنریک میختاریان، هافبک ارمنی تیمش را با الکسیس سانچز مهاجم گلزن آرسنال معاوضه کند.

جذب مهاجم شیلیایی که در روز‌های ناامید کننده توپچی ها، عملکرد خوبی برای تیمش داشت و گل‌های زیادی به ثمر رسانده بود، یک انتقال مهم برای شیاطین سرخ به شمار می‌آمد و آن‌ها امیدوار بودند سانچز بتواند همین عملکرد را در اولدترافورد تکرار کند، اما او در ۳۲ بازی که برای منچستر یونایتد به میدان رفت، تنها ۳ گل به ثمر رساند. این در حالی بود که سانچز ۱۲۰ بازی برای آرسنال انجام داده بود و ۶۰ بار برای تیمش گلزنی کرد.


بیشتر بخوانید: سرمربی منچستر یونایتد سانچز را مجبور به ترک اولدترافورد کرد


خوزه مورینیو، سرمربی وقت منچستر یونایتد که تصمیم گرفت سانچز را به اولدترافورد بیاورد، درباره دلیل افت او در این تیم گفت: من احساس کردم او خوشحال نیست و به اعتقاد من اگر در هر شغلی که باشید، وقتی خوشحال نباشید و احساس راحتی نکنید، انجام دادن ساده‌ترین کار‌ها هم دشوار می‌شود.

مورینیو در ادامه گفت: شاید هم من مقصر بودم که نتوانستم به خوبی با او ارتباط برقرار کنم و از توانایی‌های او در تیم بهره ببرم. به هر حال واقعیت این بود که سانچز خیلی غمگین بود، البته شاید او در ایتالیا بتواند خودش را بازیابی کند. امیدوارم که بتواند این کار را انجام دهد.


بیشتر بخوانید: چند تیم ایتالیایی خواهان به خدمت گرفتن مهاجم شیاطین سرخ شدند


انتهای پیام/

اظهارات مورینیو درباره مهاجم تیم ملی شیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار