حسینی گفت: کار سختی در مسابقات جهانی وزنه‌برداری داریم، اما تمام تلاشمان را برای موفقیت بکار می گیریم.

الهام حسینی، ملی‌پوش دسته ۷۱ کیلوگرم وزنه‌برداری بانوان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص رقابت جهانی وزنه برداری تایلند، اظهار داشت: مسابقاتی که در پیش داریم، نسبت به بازی‌ها آسیایی از سطح بسیار بالاتری برخوردار است. همه قدرت‌های دنیا در این بازی‌ها حاضر هستند، چون حکم انتخابی المپیک را خواهد داشت.

او درباره تمرینات تیم ملی گفت: ما در این مدت تلاش خودمان را کردیم و نسبت به بازی‌های آسیایی رکوردهایمان را بالاتر آوردیم. اگر بتوانیم همان رکورد‌های ثبت شده در سالن تمرین را در مسابقات تکرار کنیم، می‌توانیم به کسب سهمیه المپیک در این بازی‌ها امیدوار باشیم.    


بیشتر بخوانید:   لباس بانوان وزنه بردار ایران در کنگره فدراسیون جهانی تایید شد


حسینی درمورد سطح توقع مردم از تیم ملی بانوان وزنه برداری ایران، خاطرنشان کرد: چون ما نسبت به کشور‌های دیگر، وزنه‌برداری را دیرتر شروع کردیم، فاصله‌مان با آن‌ها تقریبا زیاد است. البته رسیدن به این کشور‌ها دست نیافتنی نیست. سال‌های آینده قطعا از مدعیان کسب مدال خواهیم بود و شاید در مسابقات آسیایی آینده روی سکو برویم.

تنها وزنه‌بردار بانوی ایرانی که در جدول A دسته خود در رقابت‌های جهانی تایلند قرار گرفته است، درخصوص عملکرد خود در این بازی‌ها گفت: تمام تلاشم را در این بازی‌ها خواهم کرد تا انتظاراتی که از من وجود دارد را برآورده کنم. می‌خواهم همانگونه که در تمرینات وزنه زدم، در رقابت‌ها تکرار کنم و از تجربیاتی که در بازی‌های آسیایی به دست آوردم، استفاده کنم. می‌خواهم بهترینِ خودم باشم.


بیشتر بخوانید: استارت لیست مسابقات وزنه‌برداری جهانی تایلند اعلام شد/ کار سخت شاگردان برخواه برای قهرمانی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از وزنه برداری بانوان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار