دبیر فدراسیون وزنه برداری از تصویب لباس بانوان ایرانی در کنگره فدراسیون جهانی خبر داد.

لباس بانوان وزنه برداری ایران در کنگره فدراسیون جهانی تصویب شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه برداری در خصوص کنگره فدراسیون جهانی که روز گذشته در محل مسابقات جهانی وزنه برداری در تایلند برگزار شده است، اظهار داشت: با توجه به اولین حضور بانوان ایرانی در رقابت‌های جهانی، فدراسیون وزنه برداری ایران خواستار تصویب لباس بانوان کشورمان بود که در کمیته فنی این مسابقات لباس بانوان، مورد تایید این کمیته قرار گرفت و تایید شد.

او ادامه داد: در کنگره فدراسیون جهانی که بیش از ۱۰۰ کشور حضور داشتند، نایب رئیس بانوان فدراسیون جهانی و رئیس بانوان کمیته فدراسیون جهانی از زحمات فدراسیون وزنه برداری ایران تقدیر و تشکر کردند و ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده شاهد پیشرفت وزنه برداری بانوان ایران باشند.


بیشتر بخوانید: استارت لیست مسابقات وزنه‌برداری جهانی تایلند اعلام شد/ کار سخت شاگردان برخواه برای قهرمانی


بانوان وزنه بردار ایران برای نخستین بار در رقابت‌های جهانی وزنه برداری حاضر می‌شوند. ایران با ۱۰ وزنه بردار مرد و ۴ وزنه بردار زن در این رقابت‌‌ها حاضر می‌شود.    

انتهای پیام/

آخرین اخبار از رقابت های جهانی وزنه برداری تایلند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
اصل کار غلط است. این ها جوانند و متوجه نیستند با این ورزش چه بلایی سر سلامتی و جسم خودشان دارند می آورند و با بزرگ تر شدن چه دردهایی سراغشان خواهد آمد.
آخرین اخبار