مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۶ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۶ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان ادوات کشاورزی با ۷ فقره سرقت در قائم شهر

سرهنگ محمد، ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: با توجه به فصل آبیاری باغ ها و مزارع توسط پمپ‌های آب و افزایش سرقت در روستا‌های حوزه استحفاظی این فرماندهی، کارگروه کشف جرم تشکیل و بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این راستا مامورین تجسس کلانتری ۱۱ شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم، متهمان به سرقت را شناسایی کردند.

سرهنگ مرادی گفت: با شناسایی متهمان به سرقت و با هماهنگی قصائی این افراد در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت اقرار کردند.


کشف ۱۴ فقره سرقت در طرح ارتقای امنیت اجتماعی آمل

سرهنگ حسین اسدی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در راستای کاهش وقوع سرقت، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان آمل، به مرحله اجراء در آمد.

او افزود: با هماهنگی قضائی و طی عملیاتی هماهنگ با مشارکت پلیس‌های تخصصی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ متهم به سرقت شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ اسدی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۴ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف شد.

او از دستگیری معتادان متجاهر و یک عامل توزیع مواد مخدر در این عملیات خبرداد و افزود: ضمن کشف مقادیری مواد مخدر از این افراد، معتادان متجاهر برای درمان به مراکز درمانی ماده ۱۶ معرفی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان آمل، افزود همچنین تعداد ۵ فقره از جرائم سایبری توسط پلیس فتا کشف شد و مجرمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

اسدی گفت: تعداد ۱۶ واحد صنفی سنتی سرا نیز در اجرای طرح بازدید شدند که ۳ واحد به دلیل تخلفات صنفی اخطار پلمب دریافت کردند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.