مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۴ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۴ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.



دستگیری سارق داخل خودرو با ۱۶ فقره سرقت در بهشهر



سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پلیس آگاهی یکی از سارقان حرفه‌ای داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهرگفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم انواع وسایل مسروقه لوازم داخل خودرو از قبیل فلش مموری، پنل ضبط، کیف ابزار آلات خودرو، مدارک شناسایی کشف شد.

سرهنگ شجاعی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ۱۶ فقره سرقت داخل خودرو اقرا کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه رندان شد.


کشف ۱۹ فقره سرقت داخل خودرو در بابل


سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: با هماهنگی قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۹ فقره سرقت اموال داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار