اعضای شورای شهر تهران با ۱۳ رأی موافق لایحه انتخاب دو نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران را ازدستور جلسه شورای شهر خارج کردند.

مسکوت ماندن موضوع انتخاب دو نفر کارشناس جهت عضویت در سازمان مهندسی و عمران شهر تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی لایحه  شهردار تهران درباره  معرفی کارشناسان و اعضای پیشنهادی شورای سازمان‌ها و مجمع شرکت نوسازی عباس‌آباد و موضوع انتخاب دو نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در اجرای بند دال ذیل ماده ۹ اساسنامه سازمان مذکور و قرائت گزارش کمیسیون اصلی عمران و حمل و نقل در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت.

ابراهیم امینی نائب رئیس شورای شهر تهران در بررسی این دستور گفت: جلسه‌های متعددی با مدیریت شهری برگزار شد و آن‌ها هم متعاقب شدند کسانی باید در کمیسیون مشورتی و هیأت‌ها حضور داشته باشند که از بیرون مدیریت شهری بتوانند نظر دهند.

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: از شهرداری می‌خواهم معاونان را در جایی که مقررات و قوانین اجازه داده است از مجامع مختلف و مشورتی انتخاب کنم و مدیران درون ساختاری شهرداری بتواند صحبت کافی برای انسجام و هدایت حوزه فعالیت خود داشته باشند زیرا بارها مشاهده شده است وقتی تماسی می‌گیریم و کاری داریم تمام مدیران مربوطه در جلسات مختلف حضور دارند و وقت پاسخگویی ندارند.

پس از اظهار نظر نائب رئیس شورای شهر تهران پیشنهاد مسکوت ماندن و از دستور خارج شدن این  لایحه (معرفی کارشناسان و اعضای پیشنهادی شورای سازمان‌ها و مجمع شرکت نوسازی عباس‌آباد و انتخاب دو نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران) در صحن شورای شهر تهران به رأی گذاشته شد که اعضای شورای شهر تهران با 13 رأی موافق رأی به مسکوت ماندن و از دستور خارج شدن لایحه دادند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار