مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شهریور ماه تا کنون ۱۱۷۸ پرونده تخلفات تشکیل شده است و در مجموع حدود ۵۰ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

جریمه ۵۰ میلیارد ریالی مخلفان /۳۴ واحد صنفی در طرح بازگشایی مدارس جریمه شدندجودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  در گفت وگو با  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،گفت: از ابتدای شهریور ماه تاکنون ۱۱۷۸ پرونده تخلفات تشکیل شده است و در مجموع حدود ۵۰ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

او گفت: از این تعداد ۹۴۸ پرونده در بخش کالا و خدمات تشکیل شده است که متخلفان ۶ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

جودکی با  اشاره به قاچاق کالا و ارز  گفت: ۱۸۷ فرقه پرونده تخلف در این حوزه تشکیل شده است و   متخلفان اقتصادی ۴۳ میلیارد ریال  جریمه محکوم شدند.

به گفته این مقام مسئول ۴۳ پرونده تخلف در حوزه بهداشت و درمان  نیز با جریمه ۱۴۳ میلیون ریال تشکیل شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  با اشاره به طرح نظارتی بازگشایی مدارس گفت: از ابتدای شهریور ماه تا کنون ۳۴ پرونده فقره تخلف تشکیل شده است و ۲۰ میلیون ریال جریمه شدند که در حوزه فروش کیف و کفش لوازم التحریر پارچه بوده است و گران فروشی کم فروشی صادر نکردن فاکتور و درج نکردن قیمت نیز  علت جریمه متخلفان است.

او با اشاره به گشت مشترک تعزیرات حکومتی با اتاق اصناف و سازان صنعت و  معدن گفت: در این مدت نیز از طی گشت‌های انجام شده ۴۰ پرونده با تخلف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شده است.


 جودکی بیان کرد :مردم با مشاهده هرگونه تخلفی موارد را از طریق برقراری ارتباط با سامانه ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با متخلفین برخورد شود .

انتهای  پیام/ز

 

 

بیش از هزار پرونده تخلفات در شهریور ماه تشکیل شده است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.