مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : بازار کالا‌های اساسی در ایام محرم با ۳۰ تیم نظارتی به صورت مداوم پایش و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از نظارت اکیپ‌های تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بر بازار طی ایام محرم و به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت : اکیپ‌های نظارتی تعزیرات در دو بخش ایام محرم و بازگشایی مدارس بر بازار نظارت می‌کنند و نظارت‌های ما از ۱۰ شهریور ماه آغاز شده است.

او گفت : اکیپ‌های نظارتی همچنین در دو تایم صبح و بعد از ظهر فعالیت دارند و ۳ اکیپ در مرکز استان این کار را انجام می‌دهد.

او با بیان اینکه اکیپ‌های نظارتی در تمام شهرستان‌های استان به صورت صبح و بعد از ظهر فعالیت دارند، گفت: در هر شهرستان نیز دو اکیپ فعالیت می‌کنند.

جودکی مجموع اکیپ‌ها و تیم‌های نظارتی تعزیرات حکومتی در استان را طی این ایام ۳۰ اکیپ اعلام کرد و گفت: ممکن است متناسب با نیاز بازار تعداد این اکیپ‌ها نیز افزایش پیدا کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: اکیپ‌های نظارتی بر بازار تاسوعا و عاشورا نظارت ویژه‌تری دارند و بر کالا‌های اساسی نظارت خواهند کرد.

او اولویت نظارت در این بخش را مربوط به کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم در این ایام دانست و گفت: شکر، برنج و مرغ و گوشت و ظروف یکبار مصرف بیشترین کالا‌های مصرفی طی این ایام هستند که مورد نظارت ویژه قرار می‌گیرند.

این مسئول از برخورد جدی با متخلفان در این حوزه خبر داد و گفت: با افرادی که خودسرانه نسبت به افزایش قیمت‌ها اقدام کنند، برخورد می‌شود.

جودکی گفت: علاوه بر تعزیرات حکومتی سایر دستگاه‌های نظارتی، چون معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و… بر بازار و خدمات ارائه شده طی این ایام را رصد خواهند شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه سامانه‌های تلفنی ۱۲۴ واحد بازرسی صنعت معدن تجارت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی را برای اعلام شکایات و موارد تخلف در حوزه بازار اعلام و افزود: شکایات مردمی توسط سامانه‌های مذکور ثبت و در اولین فرصت مورد بررسی قرار می‌گیرند و با متخلفین نیز برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان بر اجرای طرح نظارتی طی اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: طی این مدت مراکز اقامتی، رستوران‌ها، مجتمع‌های خدماتی- رفاهی، پایانه‌های مسافربری و… از نظر نرخ مصوب و موازین بهداشتی مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

نظارت ویژه اکیپ‌های نظارتی بر کالا‌های اساسی

برچسب ها: تعزیرات ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.