مسئول بانوان سازمان لیگ فوتبال گفت: اگر تیمی بخواهد از لیگ برتر فوتبال بانوان انصراف دهد باید در خواستش را به صورت مکتوب به ما اعلام کند.

گلاره ناظمی مسئول امور بانوان سازمان لیگ فوتبال در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: لیگ برتر فوتبال بانوان را با حضور ۱۲ تیم آغاز خواهیم کرد و فرصت لازم را برای اعلام آمادگی تیم‌ها و تکمیل مدارکشان داده ایم. ما به خوبی متوجه این موضوع هستیم که شرایط اقتصادی تیم‌ها دشوار است و این مشکلات گریبان تمامی رشته‌های ورزشی بانوان را گرفته است.

او تصریح کرد: اگر تیمی قصد انصراف از لیگ را داشته باشد باید به صورت مکتوب این موضوع را به ما اعلام نماید که خوشبختانه ما هنوز در ارتباط با تیم آویسا اهواز و هیچ تیم دیگری درخواست انصرافی دریافت نکرده ایم.


بیشتر بخوانید: برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد


ناظمی افزود: نام تیم راه یاب ملل مریوان به آذرخش کردستان تغییر پیدا کرده  و این موضوع به صورت کتبی از طرف باشگاه به ما اعلام شده است. لیگ برتر را از جمعه ۱۹ مهر ماه آغاز می‌کنیم که ان شاالله تا آخر سال ۹۸ به پایان برسد. در جلسه قرعه کشی جز یکی از نمایندگان باشگاه‌ها بقیه تیم‌ها خواستار این بودند که بازی‌های بانوان صبح برگزار شود، زیرا خیلی از استادیوم‌هایی که فوتبال بانوان را در آن برگزار می‌کنند مجهز به نورافکن نیستند. 

انتهای پیام/ 

اظهارات ناظمی درباره لیگ برتر فوتبال بانوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار