هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز جمعه به صورت همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز جمعه برگزار می‌شود و تمام تیم‌ها در این روز به صورت همزمان و از ساعت ۱۸ در شهر‌های مختلف کشور به مصاف هم می‌روند. چند دیدار در این هفته از حساسیت بالایی برخوردار است و می‌تواند جایگاه تیم‌ها را در جدول دستخوش تغییراتی کند.

شهروند ساری - آذرخش بندر عباس

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته دو تیم شهروند ساری و آذرخش بندرعباس باید در سالن سید رسول حسینی ساری به مصاف هم بروند. امتیاز گرفتن دراین دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

شهروند در بازی هفته گذشته خود در بهبهان مهمان تیم اهوارا بود و در پایان این بازی تماشایی و دیدنی تیم اهوارا موفق شد شهروند را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست دهد. شهروند با این شکست ۱۳ امتیازی باقی ماند و در جایگاه هفتم جدول قرار دارد. تنها نکته این دیدار که می‌تواند بازی را تحت تأثیر خود در بیاورد نبود رضا لک سرمربی تیم شهروند ساری است.

لک از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل حرکات غیر ورزشی که در بازی با تیم گیتی پسند از خود نشان داده بود به ۴ جلسه محرومیت توبیخ شد.

همچنین تیم آذرخش بندرعباس در بازی هفته گذشته خود برابر تیم ملی حفاری اهواز قرار گرفت و در آخر با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب این تیم اهوازی شد. آذرخش با این شکست ۸ امتیازی باقی ماند و در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

سن ایچ ساوه - گیتی پسند اصفهان

در یکی دیگر از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های این هفته دو تیم سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان تیم‌های اول و دوم جدول مسابقات باید در سالن فجر ساوه به مصاف هم بروند. سن ایچ و گیتی پسند تا قبل از هفته یازدهم با اختلاف یک امتیاز از هم فاصله دارند و تقابل هر دو تیم در این هفته، با یکدیگر به نوعی حالت فینال را پیدا کرده است و هر دو می‌خواهند که صدر جدول را از آن خود کنند.

سن ایچ ساوه در بازی هفته گذشته خود برابر تیم شاهین کرمانشاه قرار گرفت و در یک بازی نزدیک هر دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند. با این تساوی سن ایچ ۲۰ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول قرار دارد.

همچنین گیتی پسند اصفهان در دیدار هفته گذشته خود مقابل تیم ستارگان ورامین قرار گرفت و موفق شد در این دیدار با نتیجه پر گل ۴ بر ۱ حریف خود را شکست دهد. گیتی پسند با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم سن ایچ در رده دوم جدول قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: گیتی پسند نقره داغ شد / محرومیت ۴ جلسه‌ای برای لک


فرش آرا مشهد - شاهین کرمانشاه

در یکی دیگر از بازی‌های مهم این هفته می‌توان به دیدار دو تیم فرش آرا مشهد و شاهین کرمانشاه اشاره کرد. فرش آرا در این هفته باید به مصاف تیمی برود که موفق شده است در چند هفته اخیر نتایج بسیار خوبی را کسب کند و تا حدودی خود را از منطقه سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهد.

فرش آرا در بازی هفته گذشته خود مقابل تیم ارژن شیراز قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۱ بر ۱ مقابل حریف خود متوقف شد. فرش آرا با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و در رده چهارم جدول مسابقات قرار دارد.

همچنین تیم شاهین کرمانشاه، در دیدار گذشته خود مقابل سن ایچ ساوه قرار گرفت و در پایان با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ در برابر این حریف قدرتمند متوقف شود. شاهین با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و موفق شد خود را تا رده دهم جدول بالا بکشد.


بیشتر بخوانید: غلامی: تیم فوتسال خراسان برای قهرمانی بسته شده است


ستارگان ورامین - اهورا بهبهان

در یکی دیگر از بازی‌های این هفته دو تیم ستارگان ورامین و اهورا بهبهان در سالن شهید گل عباسی ورامین به مصاف هم می روند. ستارگان در این فصل موفق شده با رضا داورزنی سرمربی خود نتایج خوبی را کسب کند. ستارگان در بازی هفته گذشته خود مقابل تیم گیتی پسند، یکی از حریفان قدرتمند و مدعی این فصل قهرمانی قرار گرفت و در نهایت با ۴ گل از این تیم شکست خورد. ورامینی‌ها تا قبل از هفته یازدهم با ۱۳ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند.

همچنین تیم اهورا بهبهان موفق شده در این فصل نتایج بسیار خوبی را کسب کند و خود را یکی از پدیده‌های این فصل نام دهد. اهورا در دیدار گذشته خود مقابل تیم شهروند ساری قرار گرفت و در پایان موفق شد حریف خود را با ۶ گل از سد راه بردارد. اهورا با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: نصیری: حضور ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال بانوان به تصمیم هیئت مدیره بستگی دارد


ملی حفاری اهواز - سوهان محمد سیما قم

در دیگر بازی این هفته دو تیم ملی حفاری اهواز و سوهان محمد سیما قم در اهواز باید به مصاف هم روند. ملی حفاری در دیدار گذشته خود مقابل آذرخش بندر عباس قرار گرفت و موفق شد این تیم را با دو گل شکست دهد. ملی حفاری تا قبل از آغاز هفته یازدهم مسابقات با کسب ۱۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

همچنین تیم سوهان محمد سیما قم با سرمربی جدید خود، محسن حسن زاده موفق شد هفته گذشته با پنج گل از سد تیم هایپر شهر عبور کند و با پیروزی در آن دیدار ۱۷ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار