معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی از سند دار شدن مجتمع هزار واحدی گلستان شهر بجنورد تا پایان سال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، جواد عمادیان فر معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: شرکت عمران مسکن‌سازان در حال پیگیری برای دریافت پایان کار از شهرداری است تا سند‌ها به نام اشخاص منتقل شود.

عمادیان فر افزود: پروژه مسکن هزار واحدی در مراحل نهایی کار قرار دارد، بعد از برگزاری جلساتی با حضور پیمانکار پروژه، مدارک و مستندات لازم برای قیمت‌گذاری درخواست شده و در حال اجرا است.

او گفت: پس از بررسی ساختمان در زمان زلزله از دفتر مقررات ملی و وزارت راه و شهرسازی اعلام شد که خسارات ایجادشده در ساختمان‌ها متأثر از پایین بودن کیفیت ساخت یا کیفیت مصالح نبوده، بلکه عدم اجرای وال پست و شتاب بالای زلزله دلیل اصلی تخریب دیوار‌های پیرامونی ساختمان عنوان‌شده است.

او اظهار داشت: در بازسازی‌های صورت گرفته، تمام مقررات جدید لحاظ شده و بعد از مصوبه شورای مسکن نسبت به بازسازی ساختمان و بازدید‌های انجام‌شده اکنون بعید می‌دانم مشکلی داشته باشند و همچنین براساس برنامه وزارت راه و شهرسازی باید تا انتهای سال پرونده مسکن‌های مهر تعیین تکلیف شوند و جشن خاتمه مسکن مهر در استان گرفته شود.

عمادیان فر افزود: متراژ مساحت ساخته‌شده با متراژ مساحت پروانه تقریباً برابری می‌کند، درحالی‌که اگر در هر بلوک یک طبقه اضافه ساخته‌شده باشد مساحت زیادی را دربرمی‌گیرد.

انتهای پیام/ ر

هزار واحدی گلستان شهر بجنورد سنددار می‌شود

برچسب ها: راه و شهرسازی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.