سنندجی از اصلاح مغایرت‌ها در سیستم اعلام صوت و نام ایستگاه‌ها اتوبوس‌های بی ار تی خبر داد.

باصلاح تمام مغایرت‌های تابلو‌های اتوبوس بی ار تی در اقدامی جهادیه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در توضیح حذف واژه شهید از ایستگاه‌های بی ار تی گفت: به دلیل برخی محدودیت‌ها از قبیل طول و عرض ایستگاه بی ارتی در تابلو برخی از ایستگاه‌های بی ارتی اختصار نویسی شده بود که با توجه به دغدغه و خواسته شهروندان به فوریت با همکادی شهرداری مناطق مغایرت تابلو ایستگاه‌های بی ار تی اصلاح شد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به ایستگاه شهید مدنی گفت: مغایرت تابلو ایستگاه شهید مدنی در خط ۹ و پس از آن دو ایستگاه سروری غربی و سروری شرغی در خط ۱۰ بی ار تی اصلاح شد.

سنندجی با اشاره به سیستم صوت اعلام ایستگاه داخل اتوبوس‌های بی ار تی گفت: با توجه به آنکه حجم فایل صوت اعلام ایستگاه‌های داخل اتوبوس ایجاب میکرد از اختصار استفاده شود، ولی باز هم مغایرت‌های سیستم صوت اعلام ایستگاه داخل اتوبوس‌ها نیز اصلاح شد.

سنندجی تاکید کرد: تمام وجود ما شهدا هستند و در اقدامی جهادی تمام مغایرت‌ها در تابلو ایستگاه‌های بی ارتی و اعلام صوت داخل اتوبوس اصلاح شد.

انتهای پیام/

مغایرت‌های سیستم صوت اعلام ایستگاه داخل اتوبوس‌ها اصلاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار