هافبک تیم صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان ما ۲، ۳ ماه است تلاش می‌کنند، اما هیچ پولی نگرفته اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بختیار رحمانی بازیکن جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:  در نیمه اول بازی به مراتب تیم صنعت نفت از پرسپولیس بهتر بود، اما بچه‌ها از موقعیت‌ها استفاده نکردند و در نهایت پرسپولیس در نیمه دوم از اشتباهات ما استفاده لازم را برد و گل زد و در نهایت برد.


بیشتر بخوانید: رحمانی: در صورت گلزنی مقابل پرسپولیس، خوشحالی می‌کنم


او ادامه داد: تیم ما برای پیروزی به میدان آماده بود و اصلا برای یک امتیاز پا به مسابقه نذاشت. پرسپولیس تیم خوبی است، اما ما هم تیم خوبی هستیم و باید به این امر توجه کرد که صنعت نفت یک سری مشکلات هم دارد که امیدوارم سریعتر رفع شوند.  

رحمانی همچنین در مورد بازگشتش به فوتبال ایران پس از حضور در لیگ دسته اول فوتبال قطر در تیم الشمال عنوان کرد: شرایط طوری نبود که به دلم باشد و به خاطر شرایط خانوادگی  به ایران برگشتم. امیدوارم در نهایت دل مردم آبادان را با موفقیت هایمان به دست آوریم.

بازیکن صنعن نفت آبادان اظهار کرد: ‌می‌دانید تیم ما جوان است و از طرفی مشکلات مالی در باشگاه وجود دارد. تاکنون هیچ حقوقی نگرفته ایم و انشالله مسئولان به صنعت نفت کمک کنند.

او ادامه داد: هرچند من تازه به تیم آمده ام و کارم در صنعت نفت به شکل قطعی درست نشده، اما سایر نفرات و کادرفنی مان ۲،۳ ماه است تلاش می‌کنند. تیم و سرمربی خیلی خوبی داریم و امیدوارم به صنعت نفت کمک شود.

هافبک تیم صنعت نفت درباره ممنوع بودن کمک از سوی وزارت نفت به تیم‌های نفتی مانند پارس جنوبی جم، صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان گفت: هرچه هست وزارت نفت اکنون به هر طریقی در لیگ برتر تیمداری می‌کند و اسم این تیم هم صنعت نفت آبادان است. انشالله عیسی زاده، مدیرعامل باشگاه فکری به حال تیم بکند چراکه بی شک راهکاری برای پرداخت پول بچه‌ها وجود دارد.


بیشتر بخوانید: قاتل سرخ‌ها مقابل صنعت نفت کیست؟


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار