فرمانده واحد‌های گشت انتظامی قرارگاه جنوب یگان امداد پلیس پایتخت از کشف ۳ خودروی سرقتی و توقیف ۳ خودروی سواری تحت تعقیب خبر داد.

///////امروز///////شناسایی و توقیف خودروهای سرقتی و تحت تعقیب در بزرگراه آزادگانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد سعید دهقان فرمانده واحد‌های گشت انتظامی قرارگاه جنوب یگان امداد بیان داشت: واحد‌های گشت انتظامی قرارگاه جنوب یگان امداد فاتب در گشت زنی ۲۴ ساعت گذشته موفق به کشف ۳ خودرو سرقتی و ۳ خودرو تحت تعقیب شدند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک سارق خودرو نیز دستگیر شد، در خصوص نحوه دستگیری سارق، توضیح داد: ماموران گشت انتظامی قرارگاه جنوب یگان امداد پلیس پایتخت هنگام گشت زنی در محدوده بزرگراه آزادگان به رفتار راننده یک دستگاه خودروی سواری مشکوک که در استعلام پلاک انتظامی خودرو، مشخص شد که خودروی مذکور سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در سامانه پلیس دارد.


بیشتر بخوانید: دستگیری یک خرده فروش و زورگیر در گشت زنی ماموران یگان امداد


این مقام انتظامی انتظامی، افزود: خودروی سرقتی در محدوده شهریار سرقت شده بود که ماموران موفق شدند خودروی سرقتی را در بزرگراه آزادگاه ورودی خیابان شهید رجایی متوقف و سارق آن را دستگیر کنند.

سرگرد دهقان افزود: سارق خودرو پس از دستگیری به سرقت خودرو اعتراف و متهم برای سیر مراجل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار