فرمانده گشت انتظامی یگان امداد پایتخت از دستگیری ۲۰۶ سارق و ۱۰ خرده فروش مواد مخدر در نیمه اول شهریورماه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ افشین منافی فرمانده گشت انتظامی یگان امداد پایتخت گفت: واحد‌های یگان گشت انتظامی یگان امداد پلیس پایتخت، در ۱۵ روز ابتدایی شهریور ماه امسال موفق شدند در انجام ماموریت‌های خود ۴۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه را کشف و ۵۳ دستگاه خودرو تحت تعقیب را توقیف کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: یگان گشت انتظامی تهران بزرگ در مجموع، ۲۰۶ سارق (زورگیر، موبایل، کیف قاپ، خودرو و موتورسیکلت) را به همراه اموال مسروقه دستگیر و برای تحقیقات به پلیس‌های تخصصی تحویل داده اند.

او افزود: ماموران این یگان در امر کنترل و تردد با در نظر گرفتن پنج شاخصه اصلی مظنونیت، موفق به دستگیری ۳۸۹ مظنون شده که همگی برای سیر مراحل قانونی و بررسی صحت و سقم پرونده به دایره قضایی کلانتری‌های محل منتقل شده اند.

فرمانده گشت انتظامی یگان امداد پایتخت خاطر نشان کرد: در امر مبارزه با فروشندگان و توزیع و مصرف کنندگان موادمخدر نیز ۱۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر که از آن‌ها ۲۲۲ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.


بیشتر بخوانید: دستگیری سارقان مصالح ساختمانی اپارتمان‌های نیمه کاره در شمال پایتخت


سرهنگ منافی، در پایان تصریح کرد: پلیس به صورت شبانه روزی در تلاش برای برقراری نظم و آرامش شهروندان است و شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک موضوع را به نزدیکترین واحد انتظامی یا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند. ۲۰۶ سارق از سوی گشت‌های انتظامی دستگیر شدند.

انتهای پیام/

تشریح اقدامات گشت انتظامی یگان امداد پایتخت در ۱۵ روز ابتدایی شهریور ماه

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار