رییس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم انواع نوشت‌افزار و لوازم التحریر ایرانی، کفش، کیف و برخی از کالا‌های اساسی از ۲۰ شهریور به مدت ۱۵ روز در بوستان مهر خیابان آتشگاه برپا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رییس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: شهرداری منطقه ۹ اصفهان با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، بستر‌های لازم برای تامین و عرضه اقلام مورد نیاز مردم شامل لوازم التحریر و کیف و کفش با قیمت مناسب را در آستانه سال تحصیلی جدید مهیا کرده است.

او ادامه داد: نمایشگاه عرضه مستقیم انواع نوشت‌افزار، کفش، کیف و برخی از کالا‌های اساسی از ۲۰ شهریور به مدت ۱۵ روز در بوستان مهر خیابان آتشگاه برپا شده است.نمایشگاه "ماه مهر" تا پنجم مهر در بوستان مهر جنب کوه آتشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ میزبان عموم شهروندان خواهد بود.

رییس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه مردم این منطقه از قشر ضعیف جامعه هستند، اقدام به راه اندازی این نمایشگاه کرده ایم تا بتوانند با توجه به شروع سال تحصیلی احتیاجات فرزندانشان را با قیمت مناسب تهیه کنند.

محمد نصری با بیان اینکه این نمایشگاه شامل ۴۸ غرفه لوازم التحریر ایرانی با قیمت دولتی و کیف و کفش با قیمت تولیدی است، افزود: ۲۶ غرفه از این نمایشگاه نیز به صورت رایگان در اختیار بهزیستی قرار داده شده تا مددجویان آن تولیدات خود را در آن ارائه دهند.

انتهای پیام/ی
 
 

ارائه کالاهای اساسی شروع مدارس در نمایشگاه مهر و ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.