معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: هفته دفاع مقدس یکشنبه سی و یکم شهریور با رژه نیروهای مسلح آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ سهراب انبارکی بیان کرد: برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیش از دو هزار برنامه تدوین شده و نخستین برنامه رژه نیروهای مسلح مستقر در استان است که یکشنبه ۳۱ شهریور برگزار می‌شود.

او ادامه داد: یگان‌های نمونه نیروهای مسلح با شرکت در این رژه توانمندی خود را برای حراست از مرزهای دین و میهن به نمایش خواهند گذاشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق استان بوشهر برگزاری مراسم روز سرباز را یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: این مراسم در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار خواهد شد.

انبارکی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، گفت: راویانی به مدارس خواهند رفت تا از رشادت‌های جوانان دیروز برای نسل جوان امروز بگویند.

او بیان کرد: سومین روز از هفته دفاع مقدس به نام رونق تولید، حمایت مردمی و خودباوری نام گذاری شده که در ا ین روز شاهد افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی خواهیم بود که با کمک بسیج و سپاه امام صادق رقم خورده است.

 معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق استان بوشهر، تبیین گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان یک سند چشم انداز مهم در حوزه اجتماعی را یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و گفت: در این هفته آیین گرامیداشت یاد شهدا و تجلیل از جانبازان و آزادگان را برگزار خواهیم کرد که زیر مجموعه برنامه کنگره دو هزار شهید والا مقام استان بوشهر به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ک

تدوین دو هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.