سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ارائه خدمات باکیفیت نیازمند اصول رعایت نظم انظباط اداری کارکنان شبکه بهداشت و درمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: رعایت نظم انظباط ادارای، تکریم ارباب رجوع و رعایت ورود و خروج در محل کار با توجه به استقرار سامانه کسری که از اول شهریور ماه در شهرستان مهاباد اجرایی شده، از اصول اولیه یک کارمند وظیفه شناس است و کارکنان شبکه بهداشت و درمان مهاباد باید براین مقوله پایبند باشند.

او افزود: حضور بهورزان، مراقبین سلامت، کاردانان و کارشناسان در موعد مقرر و بر اساس سامانه کسری می‌باشد و حضور این نیرو‌ها برای اضافه کاری در بیمارستان و مراکز بهداشتی باید بر اساس چهار چوب تعریف شده اداری باشد به گونه‌ای که لطمه‌ای به ارائه خدمات به روستائیان و شهروندان شهرستان وارد نشود.

او اضافه کرد: تهیه تجهیزات و لوازم پزشکی همچون دی سی شوک، نوار قلب و ترالی دارو‌های اورژانس برای احیای قلبی و ریوی بیماران با مراجعه ایست قلبی تنفسی در مراکز معین شهرستان جهت ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان باید در اسرع وقت تهیه شود.

بهزاد اظهار کرد: ارزیابی واحد‌های بهداشتی با هدف اعتماد سازی و جلب اطمینان شهروندان به خدمات ارائه شده در مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت باید به طور منظم صورت پذیرد.

انتهای پیام / س خ 

رعایت نظم انظباط اداری نیازمند اصول موازین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.