رئیس اداره تعزیرات حکومتی نیکشهر گفت: در روز‌های گذشته نارضایتی برخی از شهروندان در نحوه توزیع گاز مایع گزارش شد که موضوع مورد بررسی قرار گرفت و توزیع گاز به روال عادی بازگشت.

توزیع گاز مایع در نیکشهر به روال عادی بازگشتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سید محمد موسوی رئیس اداره تعزیرات حکومتی نیکشهر گفت: در روز‌های گذشته نارضایتی برخی از شهروندان در نحوه توزیع گاز مایع در نیکشهر به تعزیرات حکومتی گزارش شد که در اقدام مشترک این اداره، فرمانداری و صنعت معدن و تجارت موضوع مورد بررسی و توزیع گاز به روال عادی بازگشت.

سید محمد موسوی  اظهار کرد: در روز‌های گذشته نارضایتی برخی از شهروندان در نحوه توزیع گاز مایع در شهرستان به تعزیرات حکومتی گزارش شد که در اقدام مشترک توسط این اداره، فرمانداری و صنعت معدن و تجارت موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نیکشهر افزود: در همین راستا برخی سهل انگاری‌ها وجود داشت که علاوه بر برخورد با خاطیان نواقص مرتفع و در حال حاضر توزیع گاز به روال عادی در حال انجام است.

او تصریح کرد: همچنین خودرو‌های دیگر حامل گاز مایع نیز به محض ورود به شهرستان نسبت به توزیع در میان شهروندان اقدام خواهند کرد.

موسوی گفت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه مشکل در حوزه کالا و خدمات و بهداشت دارو درمان و یا اطلاعات در خصوص قاچاق کالا و ارز می‌توانند جهت اعلام گزارش‌ها، ضمن مراجعه حضوری به اداره تعزیرات حکومتی نیکشهر از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ نیز بصورت غیرحضوری مراتب را اعلام دارند.

انتهای پیام/ع

نارضایتی مردم  نیکشهر  در نحوه توزیع گاز مایع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار