اعتبارات نگهداری و اصلاح محور‌های مواصلاتی بسیار محدود است و اولویت باشناسایی نقاط حادثه خیز است که با همین امکانات کم عملیات رفع نواقص انجام گیرد.

کمبود اعتبارات برای نگهداری و اصلاح محور‌های مواصلاتی تربت جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی رجبی معاون فرماندار تربت جام در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک در این شهرستان گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۱۲نفر بر اثرتصادفات جاده‌ای در تربت جام جان خود را از دست داده اند که از مجموع فوت شدگان ۵ نفر در شهر‌ها و ۷نفر در جاده‌های روستایی بوده است.

او افزود: بیشترین تلفات درجاده‌های روستایی بوده، چون تا الان کمتر به جاده‌های این محور‌ها توجه شده است و در مردادماه فقط چهار پدر و فرزند در یک حادثه روستایی کشته شدند.

معاون فرماندار تربت جام بیان کرد:برای فرهنگ سازی قوانین ترافیکی در محور‌های روستایی و شهری بخشداران و دهیاران ورود جدی داشته باشند و با آموزش ورفع نواقص نقاط حادثه خیز مشکلات جاده‌ای را کاهش دهند.

رجبی ادامه داد: یکی از مشکلات راهداری سرقت تابلوهاو علائم راهنمایی و رانندگی در جاده‌های روستایی ومواصلاتی است که منجر به حوادث ناگوار می‌شود.

او با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس در اول مهرقرار داریم تاکید کرد: مدیران عضو شورای حمل و نقل و ترافیک برای استقبال از پروژه مهر تمام امکانات اداری را بکار گیرند تا با شروع سال تحصیلی دانش آموزان با مشکل ترافیکی مواجه نشوند.

انتهای پیام//ز. ج



سرقت از مشکلات راهداری در جاده‌های روستایی و مواصلاتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.