رییس مرکز مدیریت راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از ثبت یک میلیون و هشتصدو نود هزار تردد روزانه در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محسن هاشمی رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: برابر آمار بدست آمده از ۱۰۲ سامانه تردد شماری نصب شده در جاده‌های استان، در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی، به طور متوسط روزانه بیش یک میلیون و هشتصدو نود هزار تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

او افزود: این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش داشت ولی در مقایسه با میزان میانگین تردد روزانه نیمه اول شهریور ماه حدود ۸ درصد کاهش را نشان می دهد.

هاشمی گفت: ساعت اوج ترافیک مربوط به روز یکشنبه  ۱۷ شهریورماه  از ساعت ۱۶ الی ۱۷ بود که در این ساعت بیش از ۱۲۳ هزار وسیله نقلیه در جاده های شریانی و اصلی استان در حال تردد بوده اند.

هاشمی گفت: میانگین تردد ساعتی در جاده‌های مازندران با استان‌های مجاور نیز ۷ هزار و ۳۸۸ وسیله نقلیه در ساعت بوده که در ساعت اوج تردد در محور‌های مواصلاتی برابر با ۱۳ هزار و ۸۴۰ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: مسافران و رانندگان محترم جهت اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی، محدودیت‌های ترافیکی و شرایط جوی می‌توانند با شماره گویای ۱۴۱ تماس بگیرند و یا با مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir تمامی اطلاعات لازم جهت برنامه‌ریزی سفر را دریافت کنند.
انتهای پیام/س
 

ثبت بیش از یک میلیون و هشتصدو نود هزار تردد روزانه در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.