فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از غرق شدن جوانی ۳۲ ساله در آبگرم میر احمد خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حسین خواجه گفت: ساعت ۱۹:۵۰ دیروز (شنبه ۲۳ شهریور)  از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک مورد غرق شدگی در آبگرم میراحمد باخبر شدیم که بلافاصله گروهی از کلانتری ۱۱ آزادگان اهرم و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در صحنه حضور یافتند.

او ادامه داد: در مشاهدات اولیه یک دستگاه موتورسیکلت و لباس‌هایی در کنار آن در صحنه یافت شد و در تحقیقات بعدی مشخص شد شخص غرق شده جوانی است ۳۲ ساله به هویت (ع -ف) اهل و ساکن شهرستان دشتی.

فرمانده انتظامی تنگستان بیان کرد: به علت شدت جریان آب و نبود امکانات کافی در شهرستان تاکنون نتوانسته‌ایم جسد این فرد را پیدا کنیم اما تلاش برای این کار ادامه دارد.

سرهنگ خواجه تاکید کرد: در یک سال گذشته تاکنون این چندمین حادثه تلخ و دلخراش است که در این نقطه اتفاق می‌افتد.

او افزود: نکته قابل تامل این است که تعدادی از قربانیان این موضوع افرادی هستند که اهل تنگستان یا شهرستان‌های همسایه هستند و کم و بیش از وضعیت این محل و اینکه در سال قربانیانی می‌گیرد، آگاهند اما باز هم موارد ایمنی رعایت نمی‌شود.

فرمانده انتظامی تنگستان از کسانی که در فضای مجازی فعال هستند و همچنین اصحاب رسانه خواست برای اطلاع رسانی لازم با سایر دستگاه‌های اجرایی و این فرماندهی همکاری کنند و در نشر یا باز نشر چنین خبرهایی اصول حرفه‌ای و اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنند.

انتهای پیام/ک

غرق شدن یک جوان در آبگرم میراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.