یک نفر در ساحل دلوار غرق و یک نفر دیگر مصدوم شد.

دو نفر از غرق شدن در ساحل دلوار نجات یافتندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: خانواده‌ای غروب دیروز به پایگاه امدادونجات دریایی شهید محمد جمادی دلوار مراجعه و اعلام کردند دو نفر از اعضای آن به قصد شنا وارد دریا شده و غرق شده‌اند.

غلامرضا حاجیانی افزود: امدادگران بلافاصله با قایق نجات به محل حادثه رفتند و توانستند این دو نفر را نجات دهند.

او ادامه داد: این دو مصدوم به پایگاه امداد و نجات شهید محمد جمادی منتقل شدند و یکی از آن‌ها به نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ و دیگری به نیرو‌های پایگاه امداد جاده‌ای گرگور تحویل داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به اینکه امداد و نجات این مصدومان یک ساعت طول کشید، بیان کرد: مصدومان با آمبولانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

فوت یکی از مصدومان

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: شب گذشته در پی اعلام غرق شدگی  دو نفر در آب‌های ساحل دلوار نیروهای اورژانس در محل حضور یافتند و پس از انجام امداد رسانی و کمک‌های اولیه مصدومان را به درمانگاه منتقل کردند. 

عبدالرحیم دادجو در گفت وگو با ایرنا افزود: هر چند یکی از غرق شدگان پیش از رسیدن نیروهای پایگاه جاده‌ای دلوار جان باخته بود اما برای انجام عمل احیا به درمانگاه منتقل شد که تلاش‌ها برای احیای فرد مصدوم موفقیت آمیز نبود.

او ادامه داد: فرد مصدوم نیز تحویل نیروهای پایگاه امداد جاده‌ای  گرگور و با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شد.

رئیس سازمان اورژانس بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۳ نفر بر اثر  غرق شدگی در آب‌های ساحلی و رودخانه‌های استان بوشهر جان باخته‌اند و حدود ۲۰ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
هاشمی
۰۸:۲۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
متاسفانه یکی از این افراد فوت شد.