مدیر مرکز تخصصی حفظ مهد یاران از اجرای طرح قرآنی سحاب همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در سطح استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، امیر میرجلیلی مدیر مرکز تخصصی حفظ مهد یاران از اجرای طرح قرآنی سحاب همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در سطح استان یزد خبر داد و گفت: بر اساس طرح سحاب، کلاس‌های حفظ جزء ۳۰ در قالب یک ترم آموزشی ۳۶ ساعته ویژه دانش‌آموزان مقطع تحصیلی دبستان در مراکز آموزشی متقاضی برگزار می‌شود.

او افزود: مرکز تخصصی حفظ مهدیاران با هدف فراهم سازی بستری مطلوب برای تربیت حافظان قرآن کریم در نظر دارد تا طرح قرآنی سحاب را در سطح استان یزد برگزار نماید.

میرجلیلی ادامه داد: یکی از شاخصه‌های این طرح، برگزاری آزمون پایانی هماهنگ ویژه همه قرآن‌ آموزان است و نمرات به دست آمده در این آزمون، معیار رتبه‌بندی کلاس‌ها خواهد بود.

مدیر مرکز تخصصی مهدیاران درمورد نحوه مدیریت این طرح گفت: در جهت تسهیل فرآیند راه‌اندازی کلاس‌ها، سامانه هوشمند سحاب با آدرس اینترنتی hefz.ir طراحی شده است که این سامانه قابلیت دریافت و احراز اطلاعات مدرسان حفظ و معرفی ایشان به مراکز آموزشی را دارد.

میرجلیلی در مورد دیگر توانایی‌های سامانه اینترنتی افزود: این سامانه امکان حضور و غیاب مدرسان، ثبت سوره‌های حفظی قرآن‌ آموزان، پرداخت شهریه کلاس‌ها و واریز حق التدریس مدرسان به صورت اینترنتی فراهم شده است.

اوگفت: بعد از محاسبه مجموع نمرات قرآن‌ آموزان هر کلاس، ۶۰ درصد از کلاس‌های شرکت کننده در طرح سحاب، با اهدای جوایز نقدی مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت که از جمله کلاس‌های رتبه اول ۲۰جایزه ۷۵۰ هزار تومانی، کلاس‌های رتبه دوم ۲۰جایزه ۵۰۰ هزار تومانی و کلاس‌های رتبه سوم ۲۰جایزه ۲۵۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اجراری طرح قرآنی سحاب همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در استان یزد

برچسب ها: تفسیر قرآن ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.