شرکت Realme از گوشی جدید خود رونمایی کرد + تصاویر

ریلمی گوشی جدید خود با نام Realme XT را به همراه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی آن رونمایی کرد.

شرکت Realme از گوشی جدید خود رونمایی کرد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از یک کار تبلیغاتی خستگی ناپذیر، Realme امروز از پرچمدار ۶۴ مگاپیکسلی خود رونمایی کرد. گوشی Realme XT از یک تراشه ۱۰ نانومتری Snapdragon 712 استفاده می‌کند که توسط یک رم ۴، ۶ یا ۸ گیگابایتی نیز همراهی می‌شود. حافظه UFS 2.1 این دستگاه نیز به انتخاب کاربر می‌تواند ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت باشد. مانند اکثر مواقع در گوشی‌های این شرکت، حافظه داخلی را می‌توان به وسیله یک رم میکرو اس‌دی افزایش داد.

مشخصات Realme XT، گوشی جدید ریلمی

مدل XT از یک باتری قدرتمندتر نسبت به مدل‌های پیشین خود استفاده می‌کند؛ ظرفیت این باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر است و می‌توان آن را در ۸۰ دقیقه با آداپتور 20W VOOC گنجانده شده در جعبه، به صورت کامل شارژ کرد. با رعایت اصالت طراحی ریلمی، گوشی Realme XT دارای یک پنل پشتی شیشه‌ای منحنی سه بعدی با جلوه "Hyperbola Light Streak" است. آن شیشه از جنس گوریلا گلس ۵ ساخته شده است.

شرکت Realme از گوشی جدید خود رونمایی کرد +تصاویر


بیشتر بخوانید: انتشار اطلاعات دوربین نسل پنجم گوشی جدید Realme 


در پنل جلویی این دستگاه یک صفحه نمایش سوپر آمولد ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دیده می‌شود. زیر این صحفه نمایش نیز، برای امنیت دستگاه، یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده است که به ریلمی به کاربران خود قول سرعت بسیار بالای ۳۳۴ میکرو ثانیه برای باز کردن قفل دستگاه را داده است. علاوه بر این گفته می‌شود منطقه این حسگر در صفحه نمایش دو برابر شده است.

شرکت Realme از گوشی جدید خود رونمایی کرد +تصاویر

درون Realme XT سیستم عامل اندروید ۹ پای دیده می‌شود که نرم‌افزار هوشمند ColorOS 6 زیر آن در حال اجرا است. علاوه بر آن، این گوشی به HyperBoost 2.0 مجهز است که ادعا می‌کند تاخیر اجرای نرم‌افزار‌ها را کمتر کرده و سرعت فریم را سریع‌تر می‌کند. قابلیت Digital Wellbeing گوگل و یک حالت تاریک در سراسر سیستم نیز بخشی از این بسته هستند. ریلمی نوید بروزرسانی اندروید ۱۰ را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ را داده است.

اما بهترین قابلیت این گوشی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آن است. این دوربین از سنسور GW1 سامسونگ استفاده می‌کند که ۳۴ درصد بزرگ‌تر از سنسور‌های ۴۸ مگاپیکسلی در دوربین گوشی‌های رقیب است. این دوربین از قابلیت ۴ در ۱ پیکسل برای ارائه تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی با کیفیت فوق‌العاده استفاده می‌کند.

شرکت Realme از گوشی جدید خود رونمایی کرد +تصاویر

شرکت Realme از گوشی جدید خود رونمایی کرد +تصاویر

گوشی Realme XT به صورت پیش فرض تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی ثبت می‌کند، اما یک حالت ویژه وجود دارد که تصاویر اولترا ۶۴ مگاپیکسلی با رزولوشن ۹۲۱۶ در ۶۹۱۲ پیکسل ثبت می‌کند. دوربین‌های دیگر موجود در عقب دستگاه به ترتیب دارای ۸ و ۲ مگاپیکسل هستند که یکی لنز اوترا واید ۱۱۹ درجه‌ای و دیگری حسگر تشخیص عمق است. در جلو نیز یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. قیمت گوشی Realme XT از ۲۰۰ یورو برای نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی، ۲۱۵ یورو برای نسخه ۶/۶۴ گیگابایتی و ۲۴۰ یورو برای ۸/۱۲۸ گیگابایتی آغاز می‌شود. اولین فروش در ۱۶ سپتامبر شروع می‌شود.

انتهای پیام/

جدیدترین گوشی Realme رونمایی شد

برچسب ها: فناوری ، ریلمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار