رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان گفت: همزمان با سال تحصیلی در قالب طرح "مهر تحصیلی" اوقاف، ۷۰۰ کیف مدرسه بین دانش آموزان یتیم و نیازمند این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام سید رضا فاطمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید طرح «مهر تحصیلی» با هدف اعطای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در شهر کرمان اجرا می‌شود.

او افزود: بیش از ۷۰۰ کیف مدرسه همراه با نوشت افزار کمک آموزشی و لوازم التحریر از محل نیات موقوفات شهر کرمان و کمک سازمان اوقاف با همکاری کمیته امداد استان برای مقاطع مختلف تحصیلی تهیه شده است و طی مراسمی با حضور مدیران کل اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در بین دانش آموزان یتیم و نیازمند توزیع می‌شود.

حجت الاسلام فاطمی گفت: برآورد هزینه هر کیف بالغ بر ۱۴۵ هزار تومان است، که تمام لوازم کمک آموزشی خریداری شده تولید داخل و در راستای حمایت از کالای ایرانی انتخاب شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان، با بیان اینکه برای امور تحصیلی و کمک به دانش آموزان نیازمند در سطح شهرستان موقوفه خاصی نداریم، تصریح کرد: تنها چند موقوفه در شهرستان وجود دارد که بخشی از نیات واقف مرتبط با کمک به دانش آموزان بی بضاعت و ایتام فقیر است.

انتهای پیام/ی

تعداد وقف برای کمک به کودکان یتیم کم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.