مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: همزمان با دهه اول محرم در قالب طرح "شمیم حسینی" به ۵۲۰ هیئت مذهبی استان کرمان کمک مالی شد.

حمایت مالی اوقاف به ۵۲۰ هیئت مذهبی استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی جلالی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به برنامه‌های عزاداری دهه اول محرم در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه گفت: در قالب طرح سوگواره "بصیرت عاشورایی" امسال ویژه برنامه‌های عزاداری در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص در سراسر استان برگزارشد.

اوافزود: بخش قابل توجهی از موقوفات استان مربوط به برنامه‌های عزاداری در ایام محرم و صفر می‌باشد و این اداره در راستای عمل امینانه به نیات واقفین خیراندیش هرساله از محل عواید این موقوفات، اجرای نیت میکند.

حجت الاسلام جلالی گفت: یکی ازاقداماتی که امسال سازمان اوقاف دراجرای نیات موقوفات مورد توجه قرار داد، طرح " شمیم حسینی" بود که برای اولین بار این طرح با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی در کشوراجرا شد.

او افزود: این طرح با هدف ساماندهی به نیات موقوفاتی که قید مکان ندارند اجرا شد و هیأت‌های مذهبی مورد تایید سازمان تبلیغات مشمول دریافت کمک‌های نقدی با اختصاص بن کارت خرید اقلام مصرفی شدند.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: در قالب این طرح به ۵۲۰ هیأت مذهبی استان بالغ بر ۲ میلیاردو ۸۰۰ میلیون ریال کمک مالی شد، وخرید ارزاق در نمایشگاه‌های عرضه اقلام غذایی مستقر در ۱۷ امامزاده در سطح استان انجام شد.

انتهای پیام/ح

کمک مالی اوقاف به هیات های مذهبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.