رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه، از انهدام یک باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف ۱۸ کیلوگرم شیشه خبر داد.

کشف ۱۸ کیلوگرم شیشه در استان کرمانشاهبه گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ «علیرضا دلیری» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه از ورود یک محموله مواد از مرز‌های شرقی کشور به داخل شهر رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی، موفق به شناسایی یک باند ۲ نفره شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

سرهنگ دلیری افزود: در بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان موادمخدر، ۱۸ کیلوگرم شیشه به همراه یک قبضه کلت کمری و تعدادی فشنگ کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: قاچاقچیان دستگیر شده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

او بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۵ درصد رشد نشان می‌دهد.
سرهنگ دلیری در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، گفت: شهروندان می‌توانند اخبار خود در خصوص قاچاق مواد مخدر و عاملین توزیع و خرده فروشان را از طریق سامانه ۱۲۸ اطلاع دهند.

 

 

کشف بیش از ۹۱ میلیون ریال چک پول تقلبی در کرمانشاه


 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۱۸۱ قطعه چک پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی و ۹ قطعه اسکناس ۱۰۰ هزار ریالی جمعا به مبلغ ۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال خبر داد.


 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران مبنی بر نگهداری مقدار زیادی چک پول تقلبی در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران تجسس شهرستان کرمانشاه با همکاری کلانتری دولت آباد توانستند مخفیگاه متهم را در شهرک مهدیه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ براری بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۱۸۱ قطعه چک پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی و ۹ قطعه اسکناس ۱۰۰ هزار ریالی جمعا به ارزش ۹۱ میلیون ریال و ۴۰۰ هزار ریال کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

 

 


کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی در گیلانغرب

 


 فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و پژو ۴۰۵ سرقتی در این شهرستان کشف شد.

 سرهنگ "علی عزیزیان" اظهار داشت: ماموران پاسگاه‌های حیدریه و دیره حین گشتزنی در حوزه استحفاظی خود به ۲ دستگاه خودروی در حال گشت مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

او  ادامه داد: پس از استعلام پلاک این خودروها، سرقتی بودن خودرو‌ها محرز و مشخص شدن پلاک نصب شده نیز جعلی می‌باشد.
سرهنگ عزیزیان همچنین از دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد و گفت: تحقیقات از آن‌ها جهت روشن شدن ماجرا ادامه دارد.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.