فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۲ تن شیرخشک قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان گیلانغرب خبر داد.

کشف ۱۲ تن شیرخشک قاچاق در گیلانغرببه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی گیلانغرب مبنی بر وجود مقدار زیادی شیرخشک قاچاق در یک دامداری، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی، موفق به شناسایی محل اختفای شیرخشک‌های قاچاق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سردار جاویدان بیان کرد: در این بازرسی، ۱۲ تن شیرخشک قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: علاوه بر پلمب محل نگهداری شیرخشک‌های قاچاق، یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

او  در پایان برخورد با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس استان عنوان کرد.




کشف ۱۸۷ فقره سرقت در کرمانشاه

 



 با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه ۱۸۷ فقره سرقت در طول یک هفته اخیر کشف و ۱۲۲ سارق نیز دستگیر شدند.


کشف این تعداد سرقت و دستگیری سارق در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی انجام شد که بیشتر سرقت‌های کشف شده مربوط به قطعات داخل خودرو با ۹۱ فقره و خودرو با ۳۴ فقره بوده است.

کشف بیش از ۳ کیلو انواع مواد مخدر و ۹۸ خرده فروش و معتاد متجاهر از دیگر دستاورد‌های اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کرمانشاه بود.

کشف ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق به همراه دستگیری ۶ قاچاقچی یکی دیگر از اقدامات انجام گرفته بود.

با تلاش ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه، ۲۱۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد مدارک قانونی نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

 



کرمانشاه ایستگاه پایانی قاچاقچیان مواد مخدر/کشف ۶۷ کیلو تریاک با طعم لیمو

 



 فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۷ کیلو تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه خبر داد و گفت: این مقدار مواد مخدر به صورت ماهرانه‌ای در بار لیمو جاسازی شده بود.

 سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی مسیر حرکت قاچاقچیان که با ۲ دستگاه کامیون بنز و پژو ۴۰۵ از استان‌های جنوبی کشور عازم کرمانشاه بودند را شناسایی و به صورت نامحسوس آن‌ها را تعقیب کردند.

سردار جاویدان بیان کرد: ماموران پس از مدتی تعقیب، نهایتا در میدان بار شهر کرمانشاه نسبت به توقیف هردو ۲ دستگاه خودرو اقدام و بازرسی‌های لازم را از آن‌ها به عمل آوردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: در جریان این بازرسی ها، ماموران ۶۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بار لیمو مخفی شده بود، کشف کردند.

او همچنین از دستگیری ۴ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تا نیمه شهریور حدود ۲ تن مواد مخدر در استان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۸۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.