مسئول بسیج دانشجویی شهرداری اهواز از توزیع بن‌های تخفیف تهیه نوشت افزار در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز خبر داد.

امید ذوالفقاری مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام مدارس (مهرماه) با همکاری مرکز فرهنگی رسانه بیداری بن‌های تخفیف ۲۰ درصد برای خرید نوشت افزار ایرانی اسلامی بین دانشجویان و پرسنل توزیع می‌گردد.

او در تشریح دلیل این برنامه بیان داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات ایرانی اسلامی این برنامه اجرا می‌شود.

ذوالفقاری تصریح کرد: دانشجویان این مرکز (برادران) می‌توانند در تاریخ  ۲۷ شهریور ماه الی  ۱۰ مهر در روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به دفتر بسیج دانشجویی در مرکز و پرسنل نیز می‌توانند در روز‌های شنبه الی چهارشنبه به دفتر مدیریت فرهنگی مرکز مراجعه نمایید.

مسئول بسیج دانشجویی شهرداری اهواز ادامه داد:  این بن‌ها به تمامی پرسنل مرکز اعم از خواهران و برادران تقدیم می‌شود، اما فقط به دانشجویانی که در بسیج دانشجویی مرکز عضویت داشته باشند تعلق می‌گیرد.

این مقام مسئول در پایان گفت: دانشجویان می‌توانند برای عضویت در بسیج دانشجویی در روز‌های مشخص شده با در دست داشتن کپی شناسنامه، کپی کارت ملی و برگه انتخاب واحد (آخرین ترم تحصیلی که در مرکز گذرانده اید)  به دفتر بسیج دانشجویی در مرکز مراجعه کنند.

اولویت برای ارائه این بن ها دانشجویان و پرسنل فرزند دار است.

انتهای پیام/م

تخفیف در تهیه نوشت افزار ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.