سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: ثاقبی را دوست دارم، اما در برخی از صحنه زیاد تمارض می‌کند.

گل‌محمدی: ثاقبی زیاد تمارض می‌کند/ می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از برتری تیمش  مقابل ماشین سازی تبریز، اظهار داشت: از قبل می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول به گل رسیدیم. بعد از گل دنبال کنترل کردن بازی بودیم  و می‌خواستیم  گل دوم را نیز بزنیم. اما بازی برای ما بسته شده بود و مسائل احساسی به فنی غلبه کرده‌بود و از گرفتن ۳ امتیاز خوشحال هستیم. ماشین‌سازی تلاش زیادی برای تغییر نتیجه انجام داد و فشار زیادی را به ما وارد کرد.

او ادامه داد: بعد از گل سعی کردیم توپ را بیشتر به هم پاس بدهیم. ماشین سازی استقلال را در تبریز برده بود و ما هم در ۳ هفته گذشته ۸ بازیکن مان را در تیم‌های ملی و پایه قرار دادیم و افرادی که امروز در زمین بودند با جان و دل بازی کردند و دوست دارم این روند ادامه داشته باشد.


بیشتر بخوانید: ماشین سازی صفر - شهر حودرو ۱ / سوغات ۳ امتیازی شاگردان گل محمدی از تبریز


گل‌محمدی درخصوص صحنه مشکوکی که در محموطه جریمه تیمش اتفاق افتاد، گفت: من شاهین ثاقبی را خیلی دوست دارم، اما او در بعضی از مواقع در بازی تمارض زیادی می‌کرد. آن صحنه در دقیقه ۸۵ هم تمارض کرد.   اگر بازیکن دیگری بود، شاید می‌گفتم آن صحنه پنالتی باشد.

او افزود: فرشاد محمدی مهر در ۲ هفته اخیر  مصدوم بود. یک مدافع راست دیگر هم داریم که او نیز در اردوی تیم امید بود. اما مداغعان ما روز خوبی را  خط را سپری کردند. بازیکنان ما می‌دانند که وقتی حریف فشار می‌اورد و ما جلو هستیم، باید حمله کند و فشار بیاورد. خشونت زیاد بازیکنان ماشین‌سازی، روی بازیکنان ما تاثیر گذاشت.

انتهای پیام/

اظهارات گل‌محمدی پس از بازی با ماشین‌سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۱:۰۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
شهر خودرو بدون ادعا صدر جدول
آخرین اخبار